شروع پیش تولید فصل دوم «پا‌های بی‌قرار»

بابک کایدان نویسنده مجموعه‌های تلویزیونی در خصوص پیشرفت و روند تصویربرداری سریال «پاهای بی قرار» گفت: با توجه به پایان تصویربرداری فصل اول این مجموعه تلویزیونی، پس از یک وقفه کوتاه پیش تولید فصل جدید سریال «پاهای بی‌قرار» را آغاز خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با توجه به نظر مدیران و نگاه داشتن چارچوب اصلی داستان، در فیلمنامه فصل جدید تغییراتی را اعمال کرده‌ایم که طبق برنامه‌ریزهای انجام شده پیش خواهیم رفت.

مجموعه تلویزیونی«پا‌های بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول شبکه پنج سیما در تابستان ۱۳۹۶ کلید خورده و قرار است در ۶۰ قسمت از شبکه پنج سیما پخش شود.

فصل دوم سریال که از سال ۵۷ آغازمی می‌شود و تا سال ۶۴ به سرانجام می‌رسد، زندگی چند خانواده را به تصویر می‌کشد و داستان را در بستر وقایع آن سال‌ها وانقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ودفاع مقدس پیش می‌گیرد.

این سریال در سه فصل یعنی فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شود. فصل دوم سریال که از سال ۵۷ آغاز می‌شود و تا سال ۶۴ به سرانجام می‌رسد.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، سمیرا حسن پور، علی رضا استادی، سجاد قراگزلو، سیروس همتی، مهدی صبایی، اصغر محبی، افسانه ناصری، مجید صیادی و... بازیگران این مجموعه هستند.