بیست و پنجمین "جیمز باند" در راه است

جیمز باند ۲۵ آخرین فیلمی است که دنیل کریگ در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر می‌شود و گفته می‌شود این فیلم را احتمالا کریستوفر نولان کارگردانی می‌کند.

اوایل امسال وقتی نولان برای فیلم «دانکرک» در حال مصاحبه بود، لابه‌لای حرف‌هایش گریزی هم به این زد که با تهیه کنندگان ۰۰۷ گفتگویی برای کارگردانی این فیلم داشته است، گفت بدش نمی‌آید در این مجموعه دست به نوآوری‌هایی بزند.

وی گفته بود: یک فیلم باند، مسلما. من با باربارا بروکولی و مایکل جی ویلسون تهیه کننده طی سال‌ها صحبت‌هایی داشته‌ام. عمیقا این شخصیت را دوست دارم و همیشه هیجان زده هستم ببینم آنها با این قهرمان چه کارهایی انجام می‌دهند. شاید یک روزی هم عملی بشود. البته باید به آدم نیاز داشته باشند. مجموعه باید نیاز به ابتکاری نو داشته باشد، باید به شما نیاز باشد. اما آنها در حال حاضر خیلی خوب کارشان را انجام می‌دهند.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد احتمالا نولان باید فیلم بعدی را بعد از کنار رفتن دنیل کریگ کارگردانی کند، اکنون گفته شده این کارگردان برای کارگردانی جیمزباند ۲۵ وارد مذاکره شده است.

در همین حال یکی از نویسندگان دیلی میل دیروز (جمعه) در توییتر خود نوشت: نولان این فیلم را کارگردانی نمی‌کند، خودم با او مصاحبه کرده‌ام.

برابر این حرف استدلالی که وجود دارد این است که دنیل کریگ نیز حضورش در این فیلم را تکذیب می‌کرد و سرانجام مشخص شد او بار دیگر برای ایفای نقش جیمز باند برمی‌گردد.

این فیلم قرار است ۸ نوامبر ۲۰۱۹ اکران شود و فیلمنامه آن توسط جان لوگان، رابرت وید و نیل پورویس نوشته شده است.

در هر حال آنچه مسلم است این که کریستوفر والتس بازیگر نقش بلوفیلد و سم مندس کارگردان قبلی در جیمز باند بعدی حضور نخواهند داشت.