انتشار اولین تصاویر "مردان ایکس"

فیلمبرداری جدیدترین نسخه فیلم سینمایی "مردان ایکس" با نام "تاریکی ققنوس" به کارگردانی "سیمون کینبرگ" به پایان رسید.

به همین مناسبت کمپانی سازنده این اثر اولین تصاویر از این فیلم پر طرفدار هالیوودی را منتشر کرده است. آنچه بیش از همه جالی خالی اش در مردان ایکس جدید احساس می‌شود نبود "هیو جکمن" در نقش "ولورین" است.

سیمون کینبرگ در کنار مارک گوردن و ریدلی اسکات مشغول تهیه کنندگی فیلم سینمایی "قتل در قطار سریع السیر شرق" بوده که داستان آن حول محور قتل یک آمریکایی در قطار و تلاش کارگاه "هرکول پوارو" برای شناسایی قاتل و حل معمای قتل است.

این قسمت از فیلم "مردان ایکس" با توجه به نام آن توجه ویژه‌ای به شخصیت "فونیکس" با بازی "سوفیا ترنر" خواهد داشت. وی یکی از جهش یافته‌هایی است که همواره قدرت بیشتری نسبت به سایرین دارد.

 

مردان ایکس

وی تاکنون سه نسخه از این فیلم را تهیه‌کنندگی کرده و در حال حاضر علاوه بر تهیه‌کنندگی "مردان ایکس-جهش یافته جدید"، کارگردانی این نسخه را نیز بر عهده دارد.

تاکنون حضور بازیگرانی همچون "مایکل فستبندر"، "جیمز مک‌آوی"، "جنیفر لارنس"، "جسیکا چیستن"، "نیکولاس هولت" و "سوفیا ترنر" در این فیلم قطعی شده است. این درحالی است که با خداحافظی "هیو جکمن" از این مجموعه دیگر شاهد حضور شخصیت "ولوورین" نخواهیم بود. البته صحبت ‌هایی مبنی بر بازگشت شخصیت ولوورین با بازی بازیگری تازه به گوش می‌رسد که هنوز قطعی نشده است.

 

مردان ایکس

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم 2 نوامبر 2018 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد. نکته جالب ساخت نسخه همزمان مردان ایکس با نام "جهش یافته تازه" است که در حال فیلمبرداری است.