اکران سیار «اشنوگل» در سراسر کشور

مرکز نمایش فیلم «راوی فیلم»، در آستانه سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت، فیلم سینمایی «اشنوگل» را به صورت سیار در سراسر کشور اکران می کند. 

راوی فیلم با برخورداری از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات ویژه پخش و نمایش فیلم، در آستانه سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، آمادگی نمایش فیلم سینمایی «اشنوگل» را که در حال اکران عمومی در سینماهای سراسر کشور است تا پایان دی ماه در کلیه شهرها و مناطق فاقد سینما، مراکز، نهادها، مساجد، دانشگاه ها، سازمان ها، مدارس و… دارد.

«اشنوگل»، ساخته مشترک علی سلیمانی و هادی حاجتمند، به تهیه کنندگی ابراهیم اصغری، با نقش آفرینی بازیگرانی چون؛ برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، آزیتا ترکاشوند و ...، فیلمی دفاع مقدسی با موضوعی نو و جسورانه است که با نگاهی متفاوت، بدیع و متعهدانه تولید شده است.

مرکز نمایش فیلم «راوی فیلم» در راستای حمایت از فیلم های ارزشی، پیش از این نیز آثاری چون «یتیم خانه ایران»، «شاهزاده روم»، «ماجرای نیمروز»، «بادیگارد»، «ویلایی ها» و ... را به صورت سیار در سراسر کشور و در قالب اکران های خصوصی به معرض نمایش گذارده است.

این مرکز هم اکنون نیز علاوه بر اکران سراسری فیلم «اشنوگل»، آمادگی نمایش فیلم های سینمایی در حال اکرانِ «گَمیچی»، «فهرست مقدس» و «انزوا» را در اقصی نقاط کشور دارد.

  علاقمندان جهت هماهنگی برای اکران فیلم سینمایی «اشنوگل» در محل مورد نظرشان در سراسر کشور می‌توانند با  شماره تلفن های  4 و 88510473 تماس حاصل نمایند و یا به سایت این مرکز به نشانی Ravifilm.ir مراجعه کنند.