بدلکار معروف ایرانی از "بمب" تا "هزارپا"

ارشا اقدسی بدلکار این روزها در صربستان به سر می‌برد و در آنجا مشغول فعالیت در چند پروژه سینمایی است.

او در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص فعالیت‌های اخیرش گفت: این روزها در صربستان مشغول بازی در فیلم hours open" 24" هستم که یک فیلم ترسناک است و برای اولین بار در یک حرکت بدلکاری به‌طور کامل در آتش ماندم.

فیلم دیگری که به‌عنوان دستیار طراح بدلکاری در آن حضور دارم " Who is my husband" است که در آن‌یکی از بازیگران سریال "دانتون ابی " به ایفای نقش می‌پردازد.

اقدسی ادامه داد: علاوه بر این دو تیزر تبلیغاتی هم در صربستان کارکردم که یکی از آن‌ها متعلق به یک شرکت فرانسوی است و دیگری را هم خودم اجرا و کارگردانی کردم.

بدلکار " اسکای فال " درباره فعالیت‌های خود در ایران نیز گفت: به‌تازگی همکاری باکمال تبریزی را برای فیلم "خودسر " آغاز کردم. علاوه بر این "بمب " پیمان معادی و "خوک " مانی حقیقی "به‌وقت شام " ابراهیم حاتمی کیا را نیز به پایان رساندم و در " هزارپا " ساخته ابوالحسن داودی نیز به ایفای نقش پرداختم و ازآنجایی‌که بسیار او را دوست دارم باکمال میل نقشی کوتاه در این فیلم ایفا کردم.

وی در خاتمه اظهار کرد: صحبت‌هایی برای چند کار جدید شده که مشغول رایزنی هستیم و چند طرح هم برای ساخت در صربستان دارم که در حال برنامه‌ریزی روی آن‌ها هستم.