همکاری خانم بازیگر با یک پروژه رادیویی/عکس

ساناز سماواتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره آخرین مراحل تولید "ستاره های عاشقی" گفت: این سریال در روزهای پایانی قرار دارد و تنها یک سکانس از بازی من در مقابل دوربین مانده است.

وی افزود: سکانس پایانی حضور من در سریال "ستاره های عاشقی" مربوط به مراسم عروسی است و یک روز باید برای ضبط آن به کاشان بروم.

این بازیگر درباره جزئیات بیشتر "ستاره های عاشقی" اظهار کرد: این سریال طنز به کارگردانی حامد بنی طبا برای شبکه اصفهان تولید می شود و در نوروز 97 پخش می شود. قرار است نام این سریال از "ستاره های عاشقی" به "در امتداد شهر" تغییر کند.

سماواتی درباره موضوع و بازیگران این سریال بیان کرد: موضوع این سریال درباره یک خانواده و ورشکستگی پسرشان قبل از ازدواجش است و ماجراهایی که در دل قصه پیش می آید داستان این سریال طنز را تشکیل می دهد. خشایار راد، کیانوش گرامی، مهدی امینی خواه، محمد شیری، حسن اسدی، اسدالله یکتا، سید رضا حسینی از بازیگران این سریال هستند.

سماواتی به دیگر فعالیت های خود پرداخت و افزود: "کوی نشاط" برنامه رادیویی و طنز است که هر پنج شنبه ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می شود. سری سوم این برنامه را در کنار هنرمندانی چون تورج نصر، جواد انصافی، مرضیه صدرایی و برخی دیگر از صداپیشگان و گویندگان اجرا می کنم.

 

کوی نشاط

وی خاطرنشان کرد: یک نمایشنامه و یک سریال اپیزودیک نیز به من پیشنهاد شده است که در مرحله پیش تولید قرار دارند.