قدردانی از "رضا گلزار" به سبک "منوچهر هادی" /عکس

منوچهر هادی کارگردان پرکار این روزهای سینمای ایران که تازه ترین ساخته اش فیلم سینمایی "آینه بغل" است در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود در کنار محمدرضا گلزار را منتشر و به دلیل حضور تاثیرگذار او در این فیلم سینمایی قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در فیلم آینه بغل محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، سیامک صفری، مه لقا باقری، رضا نیکخواه و بهاره رهنما به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: قیمت آینه بغل ماشین بعضی ها برابر تمام زندگی خیلی هاست.

 منوچهر هادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"رضای عزیز ممنون از اعتماد و تلاشت در فیلم آینه بغل. بی شک یکی از ارکان اصلی موفقیت و استقبال بی نظیر کار شما هستین. انسانیت، معرفت، رفاقت و همراهی تو را در طول کار فراموش نخواهم کرد. ایده‌هایی که در حین کار برای نقش خودت و دیگران با احترام و مراقبت و هوشمندی به من میدادی و در نهایت در کار لحاظ میکردم را فراموش نخواهم کرد. بی ادعا بودنت در کار و احیای نقش شاهرخ بدون اضافه کاری و اندازه بودنش را فراموش نخواهم کرد. رقابت و چشم تنگی‌های برخی از همکاران نسبت به تو و واکنش بزرگوارانه شما نسبت به ایشان را میبینم و فراموش نخواهم کرد. سینما و هنر این سرزمین به تو نیاز دارد. کسانی که صاحب قضاوت نیستند و به خودشان اجازه میدهند شما را نشناخته و ندانسته قضاوت کنند کم نیستند و باز هم واکنش انسانی و مهربانانه شما را میبینم و فراموش نخواهم کرد. فعالیت‌های خیرخواهانه شما را میبینم و یاد میگیرم و فراموش نخواهم کرد. رضای دوست داشتنی دوستت دارم و به این دوستی افتخار میکنم. مراقب خودت باش نازنین. بمان و بدرخش ستاره سینمای ایران."