اکران "انزوا" در شهرهای فاقد سینما

پس از اکران عمومی فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سینماهای تهران و شهرستان این بار نوبت به اکران های جنبی و دانشگاهی «انزوا» رسیده است.

همچنین فیلم سینمایی «انزوا» در شهرهای بدون سینما نیز برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد. موسسه «راوی فیلم» اکران های جانبی و دانشگاهی فیلم سینمایی «انزوا» را بر عهده دارد که این اکران از اول دی ماه آغاز خواهد شد و تاکنون نیز با استقبال خوبی برای ثبت اکران روبرو شده است.

«انزوا» در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد. همچنین «انزوا» چندی پیش در جشنواره کمرامیج در رشته فیلمبرداری حضور داشت و به نمایش در آمد.

«انزوا» فیلمی است که شاید بشود بستر و اساس آن را روایات و توصیه‌های دینی دانست. معروف هایی مثل نیکی و مهربانی و فرو بردن خشم و کمک که در دین همیشه به آنها توصیه می‌شود و منکرهایی چون شک کردن بیجا و تهمت زدن و پرخاشگری.

در خلاصه داستان «انزوا» آمده است: زهره در راه منزل احساس می‌کند، کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا او در یک سانحه‌ی تصادف فوت کند. پروز همسر زهره بعد از ۶ سال، برای اولین بار، با ضمانت رییس زندان به مدت ۷۲ ساعت به مرخصی می‌رود تا زهره را دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما او دغدغه‌اش چیز دیگریست... .

امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، لعیا عباس میرزایی، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی،علیرضا استادی و با حضور: جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جهت هرگونه هماهنگی در خصوص اکران های دانشگاهی با تلفن‌های 0218510473 - 02188510474 تماس حاصل فرمایید.