پخش سه نمایش یلدایی از رادیو

نمایش‌های «فصل آخر»، «یلدا»  و «من بخاری را روشن می‌کنم» عناوین آثاری هستند که 30 آذرماه، به ترتیب از رادیو نمایش پخش می‌شوند.

«فصل آخر» نوشته مهدی معبودی درباره اتفاقاتی است که همزمان با شب یلدا برای دو زن سالخورده در آسایشگاه سالمندان رخ می‌دهد. در این نمایش رادیویی هنرمندانی همچون؛ شمسی صادقی، زهره مجابی، مهرداد مهماندوست، سعید سلطانی، مژگان عظیمی و نگین خواجه نصیر به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین نمایش رادیویی «یلدا» درباره خانواده‌ای است که پس از قهری طولانی در شب یلدا با یکدیگر آشتی می‌کنند. مهرداد مهماندوست، مریم جلینی، زهره مجابی، شهریار حمزیان و احمد گنجی  بازیگران این نمایش هستند.

این دو نمایش رادیویی  به  کارگردانی حمید منوچهری، تهیه کنندگی ژاله محمد علی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت نرگس موسی‌پور، روز پنجشنبه ترتیب ساعت 7:15 و 20 به روی آنتن رادیو نمایش می‌روند.

همچنین «من بخاری را روشن می‌کنم» عنوان نمایش دیگری است که در همین روز از رادیو نمایش پخش خواهد شد. این نمایش رادیویی را علی دنیوی ساروی نوشته و داستان زن و شوهر میانسالی است که طبق سنت و آیین هر ساله در روستایی شب یلدا را جشن می‌گیرند و در این بین اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد که شنیدنی است. نازنین مهیمنی، مهدی طهماسبی، مهدی نمینی مقدم و محمد پورحسن بازیگران این نمایش رادیویی هستند و مجید حمزه کارگردانی آن را بر عهده دارد.

«من بخاری را روشن می‌کنم» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی‌پور ساعت 18:45 روز پنجشنبه 30 آذرماه جاری از رادیو نمایش پخش می‌شود.