«آبجی» در انتظار اکران مناسب

مرجان اشرفی زاده کارگردان فیلم سینمایی «آبجی» که توانست نظر جشنواره‌های خارجی را به خود جلب کند درباره اکران فیلم گفت: منتظر زمان اکران مناسب هستند اما همچنان اطلاع دقیقی از زمان اکران ندارم. 

وی درباره زمان مناسب برای اکران فیلم با توجه به موفقیت در جشنواره‌ها گفت: مناسبات اکران پیچیده است  هر کسی آرزو دارد بهترین زمان اکران اثرش به نمایش درآید.  اکران اول و دوم نوروز بهترین زمان اکران است،گرچه مخاطب هم برای آن تایم به دنبال فیلم های کمدی است و غالبا این قدر فضای اکران در آن زمان  شلوغ است که نمی دانم چه شرایطی مهیا شود.

کارگردان فیلم های کوتاه تحسین شده گفت: من امیدوارم با توجه به این اینکه زمان قبل از فجر را از دست دادیم و چیزی تا شروع جشنواره فیلم فجر نداریم به سال جدید سینمایی فکر کنیم و طبیعتا اکران اول و دوم نوروز زمان مناسبی است امیدوارم در شیوه چینش اکران نوروز، سهم گونه های متفاوت سینمایی را در نظر بگیرند. و در کنار فیلم‌های کمدی با پیش بینی فروش بالا، فیلم های فرهنگی و هنری از این  گیشه بی سهم نباشند و رنگ آمیزی متنوعی برای اکران نوروز  وجود داشته باشد. و آبجی در این شرایط اکران شود. 

اشرفی زاده درباره فعالیت‌های اخیر خود توضیح داد: برای فیلم سینمایی و نگارش فیلمنامه منتظر اکران «آبجی» هستم  تا بازخورد‌های این فیلم را شاهد باشم. در حال حاضر نگارش فیلمنامه  یک فیلم و سریال برای تلویزیون را در برنامه کاری دارم و  نگارش آن را به صورت گروهی پیگیری می‌کنم.