آقای مجری مهمان برنامه خودش شد

هجدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «زخم تازه» ساخته علی صدری نیا روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

در این قسمت و پس از پخش مستند، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سید محمدعلی صدری نیا کارگردان این مستند مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع فتنه سال ۱۳۸۸، شرایط گروه‌های سیاسی مختلف در آن روزها و التهاب کشور در آن ایام صحبت خواهند کرد. همچنین، محمد تقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این فیلم مستند خواهند پرداخت.

سید محمدعلی صدری‌نیا که کارگردان مستند «زخم‌های تازه» است، این قسمت به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارد و اجرای برنامه در این قسمت برعهده‌ محمدصادق باطنی از کارگردانان و مستندسازان جوان کشور است.

مستند «زخم تازه» روایتی از ناگفته‌های روز عاشورا در سال ۸۸ است. این روایت از زبان شاهدان عینی این ماجرا است که صبح تا ظهر آن روز را از نزدیک دیده‌اند و اکنون آن را در برابر دوربین بازگو می‌کنند. 

این مستند به کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا تولید شده است و محصول اداره فیلم و نمایش بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استت و برای اولین بار در برنامه «به اضافه مستند» رونمایی و اکران خواهد شد.

برنامه «به اضافه مستند» این هفته با اجرای محمدصادق باطنی، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه ۵ دی ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۶ دی ساعت ۹ و جمعه ۸ دی ساعت ۱۳:۳۰ است.