روش تهیه بلیت جشنواره فیلم فجر/عکس+جدول

با نزدیک شدن به برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی هنری خبرهایی که از این اتفاق منتشر می‌شود اهمیت خاصی دارد و مورد توجه خاص و عام قرار می گیرد در این میان سینماهای مردمی و قیمت بلیت‌ها یکی از این اخبار مهم است.

ظاهرا هر سری از بلیت‌های جشنواره فیلم فجر به قیمت ۱۳۲ هزار تومان در سایت سینما تیکت از روز ۳۰ دی ماه قابل خرید خواهد بود و بلیت‌ها به صورت سری‌های ۱۱ عددی به فروش می‌رسد. اما برای تهیه بلیت تکی هر فیلم در روز اکران باید به گیشه سینما مراجعه شد.

با توجه به اینکه تعداد فیلم‌های هر سری بیش از ۱۱ عدد است، در سانس‌های مختلف به صورت رندوم (اتوماتیک) یکی از فیلم ها، طوری که حق هیچ فیلمی ضایع نشود، حذف خواهد شد.

 

چگونه بلیت جشنواره فیلم فجر را بخریم؟

حالا باید منتظر ماند و دید این روند از بلیت فروشی در بخش مردمی جشنواره فیلم فجر با چه واکنش هایی روبرو می‌شود چون حذف هرکدام از آثار برای مخاطب خاص خودش می‌تواند اهمیت داشته باشد.

لطفا قبل از شروع موارد زیر را مطالعه نمایید:

هر نفر فقط حد اکثر ۲ انتخاب و در مجموع ۴ سری می تواند خرید داشته باشد. (هر سری شامل ۱۱ بلیت برای ۱۱ روز و مخصوص یک نفر می‌باشد)

بهای هر سری بلیت برای سینماهای مختلف مطابق جدول زیر می‌باشد.

چگونه بلیت جشنواره فیلم فجر بخریم؟

در طی مراحل خرید از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

در صورتی که در مراحل خرید در سامانه به مشکلی برخورد نمودید، پنجره‌های مرورگر را کاملا بسته و از ابتدا مراحل خرید را آغاز نمایید.

در پایان مراحل خرید، صندلی‌های خود را انتخاب نمایید. در صورت عدم انتخاب صندلی این کار توسط سامانه انجام خواهد شد.

در صورت امکان صفحه پیگیری را چاپ کرده و در هنگام مراجعه برای دریافت بلیت، همراه خود داشته باشید.

امکان خرید با سینماکارت وجود ندارد.

می توانید در هنگام خرید با انتخاب گزینه «ارسال با پیک» با هزینه ۱۰۰۰۰ تومان (محدوده شهر تهران) و تعیین محله، آدرس و ساعت تحویل در پایان فرآیند خرید بلیت‌های خود را در محل خود تحویل بگیرید.

در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری، برای دریافت بلیت‌های خود، در تاریخ‌های ۶ و ۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح با در دست داشتن کارت ملی و کد پیگیری سامانه به نشانی زیر مراجعه نمایید:

«خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینمایی ملت، قسمت پیش فروش بلیت جشنواره فیلم فجر»