زمان اکران فیلم پرحاشیه "جن زیبا" مشخص شد

مهرداد فرید کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره ثبت قرارداد فیلم «دعوت‌نامه» و اکران آن بعد از آینه بغل گفت: فیلم درگروه استقلال به ثبت رسید و بعد از جشنواره فیلم فجر اکران آن آغاز خواهد شد. 

وی درباره احتمال ادامه اکران فیلم در نوروز 97 گفت: باید ببینیم فیلم چقدر از سوی مخاطبان استقبال می‌شود. فیلم المان‌های لازم برای جذب مخاطب را دارد و ما هم تلاش می‌کنیم تا از روش‌های تبلیغات سنتی و مدرن استفاده کنیم تا مخاطب را به دیدن فیلم تشویق کنیم اما در این باره باید دید چقدر تماشاچی به سالن سینما می‌رود و از فیلم استقبال می‌کند. 

فرید در ادامه تاکید کرد: من اعتقاد دارم فیلم توان جذب مخاطب را دارد و تلاش می‌کنیم از بیلبردهای شهری و تیزرهای تلویزیونی وشبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی درست، استفاده کنیم. 

تهیه کننده فیل سینمایی «جن زیبا» درباره انجام مراحل فنی فیلم توضیح داد: مونتاژ فیلم توسط ابراهیم سعیدی روزهای پایانی را سپری می‌کند و به موازات انجام تدوین ساخت جلوه‌های ویژه بصری فیلم توسط التن نوری انجام می‌شود. امیدوارم تا پیش از خاتمه سال فیلم آماده نمایش شود و برای دریافت پروانه نمایش اقدام کنیم. 

وی درباره آماده سازی فیلم برای اکران نوروزی گفت: با توجه به دقت هایی که بایرام فضلی (کارگردان) در انجام مراحل فنی اعمال می‌کند ترحیج ما این است که اکران فیلم بعد از عید فطر باشد. 

کارگردان فیلم «بی‌تابی بیتا» درباره ارائه فیلم به جشنواره فیلم فجر توضیح داد: ما فرم جشنواره را برای فیلم «جن زیبا» پر کردیم اما دیدیم که فیلم آماده نمی شود و ترجیح دادیم از ارائه نسخه ناقص به هیات انتخاب پرهیز کنیم. 

وی در خاتمه تاکید کرد: گمان می کنم «جن زیبا» یکی از فیلم‌های مطرح سال 97 باشد آن طور که از شواهد برمی‌آید فیلم اکران بدون دردسر و همراه با استقبال گسترده مردم را خواهد داشت.