بازیگر "لاتاری" با 3 فیلم در جشنواره فجر/عکس

ساعد سهیلی بازیگر جوان سینمای ایران امسال با سه فیلم راهی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شده تا علناً به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره محسوب شود.

ساعد سهیلی کار هنری خود را در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساختهٔ پدرش سعید سهیلی آغاز کرد. همچنین فیلم‌بردار پشت صحنه در برخی از کارهای پدرش بوده است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد را دارد.

 

جواد عزتی

وی تاکنون سه بار برای فیلم‌های گشت ارشاد، رخ دیوانه و گشت 2 نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده اما هیچگاه این جایزه را از آن خود نکرده است.

حال سهیلی قدمی محکم‌تر برداشته و با سه فیلم "لاتاری" به کارگردانی "محمدحسین مهدویان"، "ماهورا" ساخته "حمید زرگرنژاد" و "اتاق تاریک" کاری از "روح الله حجازی" به جشنواره آمده تا با سه نقش اولی مرد شانس خود برای دریافت سیمرغ را بیازماید.

جواد عزتی

وی در فیلم لاتاری سومین ساخته مهدویان با بازیگرانی همچون هادی حجازی فر، زیبا کرمعلی، جواد عزتی، حمید فرخ نژاد و امیرحسین هاشمی همبازی شده است.

سهیلی در لاتاری نقش امیرعلی را بازی می کند. امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یک ساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آن‌ها صبر پیشه کردند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند. 

جواد عزتی

حال باید دید این بازیگر سینما که بازی تحسین برانگیزش در فیلم "چند متر مکعب عشق" هنوز در خاطرات مانده می تواند موفقیتی را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از آن خود کند یا نه.