آقای بازیگر از "بچه مهندس" می گوید

سیاوش چراغی پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در باره فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: بازی ام در "خودسر" به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی تمام شد و این روزها در حال بازی در سریال "خانه خورشید" یا "بچه مهندس" به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی برای شبکه 5 هستم.

وی درباره تغییر نام "بچه مهندس" توضیح داد: اسامی خانه خورشید و بچه مهندس هیچکدام هنوز قطعی نشده است. در لوکیشن های کار اسم "خانه خورشید" نوشته می شود و زمزمه تغییر به این اسم مطرح است اما آنچه در رسانه ها منتشر می شود و رسمیت دارد همان "بچه مهندس" است.  

این بازیگر درباره روند تولید "بچه مهندس" اظهار کرد: دو ماه از شروع فیلمبرداری می گذرد و با توجه به این که در سه مقطع زمانی روایت می شود تا چندین ماه دیگر نیز فیلمبرداری ادامه دارد.

چراغی پور به فعالیت خود در تئاتر اشاره و بیان کرد: نمایش "مسیستو" به کارگردانی مسعود دلخواه را برای بازی بر عهده دارم. این نمایش در اوایل سال در تالار مولوی یک اجرای عمومی روی صحنه رفت که با استقبال روبرو شد. مسیستو قرار است در جشنواره تئاتر فجر اجرا داشته باشد و با توجه به این که یکی از بازیگران به دلیل گرفتاری در اثر دیگری نتوانست حضور پیدا کند مسعود دلخواه از من دعوت کرد و به گروه پیوستم.

وی ادامه داد: "مسیستو" در جشنواره تئاتر فجر در سه شب روی صحنه می رود و در اوایل سال آینده نیز یک اجرای عمومی مفصل خواهیم داشت.

بازیگر "لیسانسه ها 2" درباره بازیگران و گروه حاضر در "مسیستو" خاطرنشان کرد: گروهی که در نمایش مسیستو در کنارشان بازی می کنم از دانشجویان مسعود دلخواه هستند و ترکیب بزرگی از دختران و پسران جوان دانشجو و هنرجوی تئاتر هستند. از بازیگران حرفه ای در این نمایش مرتضی اسماعیل کاشی، محمدرضا علی اکبری، پریسا رضایی و افسون دلخواه هستند و سایر دوستان کم تجربه و جوان هستند که من هم سعادت دارم در کنارشان جوانی کرده و بازی کنم.