کاهش وزن 60 کیلویی خانم بازیگر/توصیه های خانم بازیگر برای لاغری

نعیمه نظام دوست بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره  آخرین فعالیت های هنری اش گفت: برای بازی در سریال "همسرایی" به کارگردانی حسین تبریزی قرارداد بسته ام که در این هفته در تهران کلید می خورد. موضوع سریال به فعالیت یک شرکت موسیقی برمی گردد که با مسائلی در کارشان روبه رو می شوند.

بازیگر "باغ سرهنگ" در باره تولید محله گل و بلبل  تصریح کرد: سری سوم "محله گل و بلبل" قطعا ساخته می شود اما زمان شروع ضبط آن مشخص نیست.

نظام دوست به وضعیت جسمانی خود پس از عمل جراحی اشاره و بیان کرد: وضعیتم بسیار عالی است، 23 کیلو وزن کم کردم اما هنوز هر غذایی را نمی توانم بخورم.

وی درباره روند درمانی خود اظهار کرد: روند درمانی مورد انتظار پزشک معالجم و آن چه انتظار داشته ام تا کنون اتفاق افتاده است. تا امروز همه چیز خوب است و موردی وجود ندارد. طول درمان من 6 ماه است و امروز وارد ماه سوم پس از عمل شدم و تا ماه ششم باز هم کاهش وزن خواهم داشت که پزشکم کاهش تا 60 کیلو را پیش بینی کرده است.

نظام دوست که خود تجربه اقدامات مختلف برای لاغر شدن را دارد به مردم درباره اقدام به کاهش وزن خاطرنشان کرد: به افرادی که دچار بیماری چاقی هستند یا در مرحله چاق شدن هستند ورزش و رژیم غذایی را توصیه می کنم. هیچ عملی بهتر از ورزش و رژیم غذایی نیست. اگر به بیماری مثل قند و چربی مبتلا هستند یا بدنشان سوخت و ساز ندارد، شرایطی ندارند که بتوانند لاغرکنند و از هر اقدامی مایوس شدند به جراحی "اسلیو" اقدام کنند که مرحله آخر و بهترین راه است و بعد از عمل هم باید ورزش کنند.