«هم‌سرایی» سریال نوروزی شبکه 3

محمدرضا وکیلی طباطبایی تهیه کننده «هم‌سرایی» درباره این سریال که این روزها در حال تولید است، گفت: سریال «هم‌سرایی» یک اثر ۵۲ قسمتی است که هر قسمت ۲۵ دقیقه دارد و در طول کار بازیگران زیادی به عنوان مهمان اضافه می شوند.

وی ادامه داد: این سریال زیرمجموعه گروه اجتماعی شبکه سه است و سوژه ای اجتماعی دارد. ما در این کار به محوریت خانواده و پایبندی به اصول اخلاقی در خانواده توجه نشان می دهیم.

وکیلی اظهار کرد: تصویربرداری این سریال حدود سه ماه طول می کشد و چون ماجراهای قصه در شب عید رخ می دهد و قرار است نوروز ۹۷ پخش شود ما سعی می کنیم در حدود سه ماه تصویربرداری کار را تمام کنیم.

این تهیه کننده درباره دیگر جزییات این سریال اظهار کرد: تاکنون بخش زیادی از فیلمنامه این سریال نوشته شده و همچنین لوکیشن های مختلفی از جمله سفره خانه، قهوه خانه، خانه های شخصیت های سریال و... را داریم.

وی در پایان درباره اینکه چرا این مجموعه در قسمت های ۲۵ دقیقه ای به تولید می رسد، یادآور شد: اکنون در دنیا سریال های ۲۰ دقیقه ای بسیاری تولید می شود و بارها هم روی آنتن رفته و مخاطب تماشایشان می کند. من فکر می کنم اگر ما هم به سمت سریال های ۲۰ تا ۲۵ دقیقه ای برویم نه داستان لوث می شود و نه مخاطب خسته می شود.

تاکنون حضور افرادی چون امیر غفارمنش، شراره رخام، نعیمه نظام دوست به عنوان بازیگر در این سریال قطعی شده است.