روایت سردار کارگر از دیدار اخیر با رهبر انقلاب
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت که ما با هیچ دستگاهی مشکل نداریم و همه در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس کمک می‌کنند.

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین اختتامیه هفدهمین دوره بهترین کتاب دفاع مقدس که عصر امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های این سازمان متوعش گفت که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سال ۷۴ تا ۹۴، ۷۰۰ عنوان کتاب را به چاپ رسانده و این درحالی است که در طول دو سال اخیر با همت اداره کل‌های استانی نزدیک به ۱۲۰۰ عنوان کتاب را به چاپ رسیده، که کاری بزرگ و ارزشمند محسوب می‌شود.

وی گفت که کمبود پول و بودجه مشکل کشور ما نیست بلکه مشکل در اراده و همت است و اگر ما در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه دفاع مقدس با روحیه جهادی و بسیجی تلاش کنیم، قطعا شهدا ما را تنها نخواهند گذاشت و در مسیر حق به کمک ما می‌شتابند.

سردار کارگر تصریح کرد: ما با هیچ دستگاهی مشکل نداریم و تمامی دستگاه‌ها با ما ارتباط و تعامل خوبی دارند و همه در حوزه ترویج و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس کمک می‌کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین گفت: عرصه دفاع مقدس همچنان نیازمند آثار و تولیدات ارزشمند و فاخر در حوزه هنر، نویسندگی، فیلم، کار‌های محتوایی و... است و ما پذیرای افراد علاقه‌مند به حضور در این عرصه هستیم.

سردار کارگر با اشاره به دیدارش با رهبر انقلاب و ارائه گزارش فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت که در این دیدار مقام معظم رهبری مطلب مهمی را در خصوص دفاع مقدس فرمودند: مبنی بر اینکه «ما جنگ را با آن زحمت انجام دادیم، بهره معنوی جنگ را باید مردم ببرند و این هم برای یک سال، دو سال و ۱۰ سال نیست؛ بلکه متعلق به یک قرن است؛ یعنی ما همچنان که سرشکستگی قرارداد ترکمنچای را هنوز داریم حس می‌کنیم و این نمی‌شود، مگر با شکافتن ذره ذره سلول‌های این جنگ. این جنگ خیلی فوق‌العاده است، واقعا فوق‌العاده است، هر ذره ذره‌اش را آدم برود و بشکافد در آن حرف‌ها و مطالب است».