3 فیلم سینمایی، در مرحله صداگذاری

آرش قاسمی صداگذار سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: حدود ۲۰ روز پیش کار صداگذاری فیلم سینمایی «فصل شکار» به کارگردانی داریوش یاری را به پایان رساندم که این فیلم روایت کننده داستان زنی است که در شمال کشور سکونت دارد ولی به خارج از کشور می رود و سپس به خاطر مسایلی و به ویژه به خاطر دخترش به ایران بازمی گردد.

وی با اشاره به کار صداگذاری این اثر بیان کرد: صداگذاری «فصل شکار» یک کار ذهنی بود و جزییات زیادی داشت زیرا فضا محدود بود و ما مجبور بودیم به صورت جز به جز روی صداها کار کنیم.

این صداگذار با اشاره به دیگر فعالیت هایش اظهار کرد: حدود یک هفته است که کار صداگذاری فیلم سینمایی «اعترافات با دور تند» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی جمال شورجه را آغاز کرده ایم و این مرحله حدود ۲۰ روز دیگر به طور کامل به پایان می رسد.

قاسمی در پایان درباره فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی که کار صداگذاری آن را برعهده داشت، توضیح داد: چندی پیش کار صداگذاری این اثر را هم به پایان رساندم. البته این فیلم چند مورد اصلاحی هم در صداگذاری داشت که آنها را نیز مرتفع کردم.

وی با بیان اینکه کار صداگذاری «نبات» روان بود و پیچیدگی خاصی نداشت، اظهار کرد: این فیلم درباره خانمی است که ساکن ایتالیا است و به خاطر مسایلی از همسرش جدا می شود اما بعد از مدتی متوجه می شود که آلزایمر دارد از همین رو می خواهد همسرش را دوباره به دست بیاورد اما همسرش این موضوع را نمی پذیرد. درواقع «نبات» یک فیلم عاشقانه است.