امیرثقفی فیلم سینمایی «خودزنی در شهر» را می‌سازد

افكار نيوز:علياكبر ثقفي تهيه كننده فيلم سينمايي جديدي كه پس از دريافت پروانه ساخت قصد دارد آن را تهيه كند، گفت: فيلم سينمايي خودزني در شهر توسط اميرثقفي با مضموني اجتماعي نوشته شده است.
قصد دارم پس از ماه مبارک رمضان با انجام مراحل اولیه و اقدام برای دریافت پروانه ساخت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را به کارگردانی امیر ثقفی جلوی دوربین ببرم.
وی ادامه داد: فیلم از سوژه شهری و اجتماعی برخودار است و دارای تعدد لوکیشن و بازیگر خواهد بود. فیلم داستان هزارتوی یک شهر بزرگ را روایت می‌کند.
ثقفی در آخر به سپری شدن مراحل فنی «مرگ کسب و کار من است» اشاره کرد و گفت: تدوین فیلم توسط «مستانه مهاجر» در استودیوی آوای نفس رو به پایان است اما هنوز سازنده موسیقی و صداگذار آن مشخص نشده است. ما قصد داریم فیلم را پس از انجام مراحل فنی به جشنواره فیلم فجر ارایه کنیم.
فیلم «مرگ کسب و کار من است» به نویسندگی و کارگردانی امیرثقفی، داستان سه مرد را به تصویر می‌کشد که برای سرقت با یکدیگر همسفر می‌شوند. در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، امیر آقایی، ماه چهره خلیلی، کامران تفتی، مریم بوبانی، میثم غنی‌زاده، رامین راستاد و سونیا اسپهروم نقش آفرینی می‌کنند.