دوستی نیما شاهرخ‌شاهی با یک زندانی

به گزارش پانا، نیما شاهرخشاهی بازیگر جوان سینمای ایران در فیلم خودزنی نقش جوانی را ایفاء میکند که دوست نزدیکش به زندان میافتد و برای خانواده او مشکلاتی پیش میآید. با آزاد شدن مرد زندانی و بازگشت او، حوادثی برایش رخ می دهد و....
«خود زنی» بر اساس فیلمنامه «احمد کاوری» و به کارگردانی کاوری مقابل دوربین رفته و «اردشیر ایران نژاد» تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشته است.
این فیلم قصه مردی به نام کیانوش را روایت می‌کند که پس از آزادی از زندان به دنبال یافتن همسر سابق و فرزندش می‌رود. او در این مسیر با مشکلات و خطرهایی مواجه می‌شود و برای اعاده حیثیت و باز پس گیری خانواده از دست رفته‌اش تلاش می‌کند. این فیلم اثری اجتماعی است که به نقد شرایط روز جامعه می‌پردازد و به دلیل مضمون انتقادی آن در بخش «آینه سینمای ایران» سی‌امین جشنواره فیلم فجر نمایش داده خواهد شد.

خود زنی طی ۷۴ روز در پاییز و زمستان امسال مقابل دوربین رفته و در این فیلم شاهرخ‌شاهی با بازیگرانی چون: امیر دلاوری، لعیا زنگنه، آتیلا پسیانی، محمد رضا شریفی‌نیا، تینا آخوندتبار، نادر سلیمانی، سینا رازانی، امیر یل ارجمند، امیر غفارمنش، حسام حمیدی و امین حیایی هم بازی بوده است.

این فیلم تدوین با تدوین حسن ایوبی، موسیقی ستار اورکی و صداگذاری جهانگیر میرشکاری در جشنواره حضور خواهد داشت.


برخی از عواملی که در ساخت این فیلم حضور داشته‌اند عبارت اند از:


مدیر فیلم برداری: محمد تقی پاکسیما،

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: کامبیز دارابی،

طراح صحنه و لباس: طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو،

مدیر تولید: طاهر امانی،

مدیرصدا: حسن زاهدی،

طراح چهره پردازی: بابک شعاعی،

مدیر جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان،

مدیر تدارکات: علی رضایی،

عکس ها از : احمد رضا شجاعی