یونس محمدی درگفت وگو با ایرنا افزود: این مجتمع صبح امروز با حضور وكیل ورثه، نماینده دادگستری و مامور نیروی انتظامی تا تعیین تكلیف نهایی پلمپ شده است.

وی یادآورشد: هفته گذشته پلمپ مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر آخرین مراحل خود را طی می کرد که با رایزنی با مالک زمین این این امر به تاخیر افتاده بود.

محمدی اظهارداشت: مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع احداثشده است.

وی یادآورشد: مدارک و اسناد موجود مالک بیانگر انجام مراحل پیگیری قضایی این زمین در سال های گذشته است و حتی رای دادگاه نیز به نفع وی صادر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: تعطیلی این مجتمع فرهنگی ضربات سنگینی برای اهالی فرهنگ وهنراین استان خواهد بود.

محمدی اضافه کرد: با پیگیری انجام شده با شاکی مقررشده در نشستی زمینه جلب رضایت وی فراهم شود.

وی اظهارداشت: مالک زمین بوشهری اصل است که هم اینک در شیراز ساکن است و مقرر شده است که هفته جاری برای مذاکره حضوری به بوشهر بیاید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآورشد: درمجتمع فرهنگی هنری ۹ دی یک مرکز آموزشی، سالن اجتماعات، کتابخانه شهید عاشوری، نگارخانه و سالن اجرای نمایش وجود دارد که تعطیلی آن مشکلات جدی ایجاد خواهد کرد.

محمدی گفت: استانداربوشهرنیز درجریان موضوع پلمپ مجتمع فرهنگی هنری ۹دی قرار دارد و دستور لازم برای رفع این مشكل را صادر كرده است.