سحر قریشی: از همه عذرخواهی می کنم

به گزارش افکار نیوز به نقل از باشگاه خبری فارس توانا، نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی دوباره با هم با حضور جمشید حیدری تهیه کننده، سحر قریشی بازیگر، مانی کسراییان بازیگر، مریم خدا بنده لو بازیگر، ماهان عبدی بازیگر و محمود گبرلو مدیر جلسه و اهالی رسانه برگزار شد.

بنا بر این گزارش، گبرلو در ابتدای این نشست از حضار به دلیل عدم حضور کارگردان «روزبه حیدری» از حضار عذرخواهی کرد و گفت به دلیل اینکه کارگردان حضور ندارد نباید این نشست برگزار می شد اما به دلیل اینکه من نیز تازه متوجه شدم که کارگردان حضور ندارد و بازیگران زحمت کشیده بودند و به این نشست آمدند خواستیم تا بدون صحبت با خبرنگاران و اهالی رسانه از سالن خارج نشوند.

در این نشست جمشید حیدری درباره عدم حضور پسرش در جلسه گفت: روزبه حیدری(کارگردان) الان خارج از کشور است و در این نشست نتوانست حاضر شود و من نیز از همه حضار عذرخواهی می کنم که بسیار خسته ام زیرا از شب گذشته تا صبح در حال آماده سازی رنگ و صدای این فیلم بودم که متاسفانه باز هم با مشکلات زیادی به جشنواره رسید و این نسخه نیز جای کار زیادی دارد و می دانیم که احتیاج به اصلاحات دارد.

وی در ادامه افزود: از آقای خزاعی برای برنامه ریزی های دقیق شان و اجرای این برنامه ها تشکر می کنم، اما ای کاش در هنگام برنامه ریزی به وسعت سینمای ایران نیز توجهی می کردند.

مانی کسراییان در ادامه گفت: به هیچ وجه از فیلم راضی نیستم و هیچ دفاعی از این فیلم نمی کنم، از همه کسانی که این فیلم را به خاطر من دیدند عذر خواهی می کنم، درست است که بضاعت سینمای ما کم است اما اگر برای زحمات خودمان اهمیتی قائل نباشیم دیگران نیز دلشان برای زحمت ما نخواهد سوخت.

بازیگر فیلم «مانی و ندا» گفت: زمانی که بازیگر و کارگردان نتوانند با هم صحبت کنند به طور حتم فیلم جلوی دوربین و پشت دوربین با حواشی زیادی رو به رو خواهد بود که این فیلم و گروه را دچار مشکل خواهد کرد، در ضمن من معتقدم که این فیلم به کارگردانی روزبه حیدری نبود بلکه به کارگردانی جمشید حیدری بوده است و من اگر به جای مخاطبان در سالن بودم از سالن خارج می شدم و تا آخر این فیلم در سالن نمی ماندم.

در ادامه این نشست سحر قریشی گفت: تمام سعی خود را انجام دادم که بهترین بازی را ارائه کنم، اما من نیز معتقدم که این فیلم برای آقای جمشید حیدری است نه روزبه حیدری؛ زیرا تمام تصمیم گیری ها و تمام بازیگردانی ها و غیره با ایشان بود و من نیز مانند کسراییان از همه عذر خواهی می کنم که در این فیلم و با این کیفیت بازی کردم.

بنا بر این گزارش، حیدری در اعتراض به سخنان بازیگرهایش گفت: هرکسی از ظن خود شد یار من، همه رسانه هایی که در اینجا حضور دارند، می دانند که ما برای همه رسانه ها عکس های این فیلم را ارسال کردیم تا در رسانه خود انعکاس دهند، پس این فیلم از لحاظ خبری به خوبی حمایت شد.

وی در ادامه افزود: خیلی از افرادی که در حد سینما نیستند، خودشان را فراتر از سینما می دانند و باید بدانیم که نباید با بی انصافی به فیلم نگاه کنیم.

حیدری گفت: نباید وقتی کارگردان وجود ندارد تا از خود و اثر خود فاع کند اینگونه درباره فیلم او حرف بزنیم، بلکه باید به او نیز اجازه بدهیم که نظرات خود را بگوید و از خود حمایت کند.

بنا بر این گزارش، این نشست حواشی زیادی را به دنبال داشت که از آن جمله می توان به اعتراض دو نفر از بازیگران و حمایت دو بازیگر دیگر از فیلم «دوباره با هم» اشاره کرد.

اعتراض اهالی رسانه درباره برگزاری این نشست بدون حضور کارگردان نیز یکی دیگر از حواشی برنامه بود که پس از این اعتراض ها، این نشست بدون نتیجه گیری خاصی به پایان رسید.