به گزارش ايسنا، هفتمين روز جشنواره فيلم فجر با فيلم برف روي كاجهاي پيمان معادي با ۳۰ دقيقه تأخير آغاز شد كه در ادامه فيلمهاي روزهاي گذشته، اين فيلم هم خيانت را دستمايه اصلي موضوعش قرار داده بود.

در این روز همچنین نمایش «پیشونی‌سفید» سیدجواد هاشمی فضای شادی را در سالن رسانه‌ها به وجود آورد و ترانه‌های آن با دست زدن همراه شد.

«خوابم می‌آد» رضا عطاران شلوغ‌ترین سانس روز چهارشنبه بود که بخش‌های زیادی از این فیلم، بویژه بازی اکبر عبدی در نقش‌ مادر، مورد توجه قرار گرفت. مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، هم از تماشاگران این فیلم بود.

در دومین روز پیاپی، نمایش فیلمی در سینمای رسانه‌ها به تعویق افتاد و این‌بار در حالی‌که فیلم «محرمانه تهران» مهدی فیوضی با ۵۰ دقیقه تأخیر به نمایش درآمد، اعلام شد که صدا با تصویرش سینک نیست و پس از ۴۰ دقیقه، پخش فیلم متوقف شد. محمود گبرلو با حضور بر روی سن اعلام کرد، کارگردان به نحوه سینک نبودن صدای فیلم معترض است و نمایش به سانس دیگری موکول می‌شود.

طی روزهای گذشته در ابتدای نمایش‌ فیلم‌ها، تبلیغ برج میلاد، آنونس جشنواره و آرای مردمی بخش می‌شد که از روز گذشته، تبلیغ سوم که به اشتباه برای اهالی رسانه پخش می‌شد، حذف شد.

برنامه «تهران در شب» رادیو تهران تا ساعت دو بامداد امروز(پنج‌شنبه، ۲۰ بهمن)، ویژه‌برنامه‌ای را با حضور بهروز افخمی، افشین هاشمی، حمید امجد، یزدان عشیری و محمدرضا شرف‌الدین به طور زنده از محل جشنواره پخش کرد.

یکی از مسائلی که روز گذشته به طنز مطرح می‌شد، موضوع کاندیدا شدن اکبر عبدی برای بازیگری بود که با توجه به نقش زنی که در «خوابم می‌آد» بازی کرده است، عنوان می‌شد، در نقش زن جزو کاندیداهای احتمالی خواهد بود یا مرد؟!