فیلم سینمایی "ماموریت" به کارگردانی حسین زندباف، جمعه ۲۸ بهمن ساعت ۱۶ از شبکـه یک سیما روی آنتن میرود. در خلاصه داستان فیلم با بازی اکبرعبدی، علی شعاعی، مرتضی سید احمدی و زنده یاد مهین شهابی آمده: دخترآقای سعادت با مهندس مهران قرارازدواج گذاشته است . آقای سعادت، که آدم بد گمانی است، آقا تقی خیالاتی را مامور می کند تا مهران را زیر نظر بگیرد . آقا تقی ادعا می کند که مهران عضو باند قاچاق هروئین است .
فیلم سینمایی " پس از برخورد " به کارگردانی کریسف شرو پنج شنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود. داستان فیلم درباره یک متخصص هوافضا در آلمان است که موفق به ساخت ماهواره‌ای می‌شود که کنترل برخورد شهاب سنگ ها به زمین را در اختیار دارد. دین کین، بنیا زیمرمن و جوانا تبلر در فیلم پس از برخورد محصول ۲۰۰۴ آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی " اتل متل توتوله " پنجشنبه ۲۷ بهمن ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. این فیلم داستان مدرسه‌ای است که در کنار ریل خط راه آهن واقع است و هر بار با عبور یک قطار مدرسه شروع به لرزیدن می‌کند. فردی به نام جاهل خان که با مدرسه رفتن بچه ها و درس خواندن آنها و باسواد شدنشان مشکل دارد، قصد دارد به هر ترفندی شده مدرسه را از چنگ مدیر و ناظم مدرسه در بیاورد. افسانه بایگان، غلامحسین لطفی، تورج نصر و حسین محب اهری در " اتل متل توتوله " به کارگردانی محمد جعفری هرندی و تهیه کنندگی داریوش بابائیان بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی " کلاه قرمزی و پسر خاله " به کارگردانی ایرج طهماسب و تهیه کنندگی کاوه دژکام، ایرج طهماسب و محمد مهدی دادگو جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. دراین فیلم می‌بینیم: کلاه قرمزی که حالا بزرگ شده، مشغول تحصیل است. اما بازیگوشی‌هایش سبب می‌شود تا از مدرسه اخراج شود. تلاش او برای این که شغلی به دست آورد، نتیجه‌ای نمی‌دهد تا اینکه از طریق تماشای تلویزیون و ملاحظه برنامه آقای مجری تصمیم می‌گیرد تا روانه تلویزیون شود. فاطمه معتمد آریا، حمید جبلی، ایرج طهماسب، زنده یاد حمیده خیرآبادی، زنده یاد فرخ لقا هوشمند و مرتضی حاج سید احمدی در " کلاه قرمزی و پسر خاله " به ایفای نقش پرداختند.

فیلم تلویزیونی " جستجو " جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۲۳ از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. این فیلم با بازی اسماعیل محرابی، فلورنظری، سیما مطلبی، مهران ضعیفی، شیوا خنیانگر و مرتضی کاظم داستان دختر دانشجویی به نام " ندا " را روایت می‌کند که از یک خانواده متوسط است و قصد ازدواج با همکلاسی خود آرش را دارد. " جستجو " به کارگردانی علی درخشی و تهیه کنندگی آفاق سیف الهی در سال ۱۳۸۶ساخته شده است.

فیلم سینمایی " بازرس مورس " به کارگردانی جان مدن، محصول سال ۲۰۰۰کشورهای آمریکا و انگلیس، پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ ازشبکه سه سیما پخش می‌شود. درخلاصه داستان فیلم با بازی جوهان توان وکوین واتلی آمده: پلیس به دنبال دختری است که به ظاهر گمشده و بازرس مورس اعتقاد دارد که دختر کشته شده و به قتل رسیده ولی به ظاهر نامه‌هایی از طرف گمشده به بازرس می‌رسد.

فیلم سینمایی " حماسه کئوما " به کارگردانی انزوگ کاستلاری پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این فیلم درباره کئوما دو رگه سفید - سرخپوستی است که پس از سال‎ها جنگ به وطن باز می‎گردد. " حماسه کئوما " با بازی فرانکو نروو و ویلیام برگرمحصول سال ۱۹۷۶ درکشورایتالیا ساخته شده است.

فیلم سینمایی " سبک آزاد " به کارگردانی ویلیام وییر، جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم با بازی کوبین بلیو و سندرا درباره کیل جوان موتور سواری است که پدرش خانواده اش را ترک کرده و او با خواهر و مادرش زندگی می کند. " سبک آزاد " محصول مشترک کشورهای آمریکا، کانادا و آلمان درسال ۲۰۰۸ ساخته شده است.

فیلم سینمایی " اسب ولوت " به کارگردانی برایان فوربیس جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. دراین فیلم با بازی تانومو نیل و کریستوفر پلو خواهید دید: سارا براون دختر نوجوانی است که پدر و مادرش را در سانحه تصادف از دست می‌دهد. پس از مرگ آنها سرپرستی وی به عمه اش ولوت براون که چندین سال قبل قهرمان ملی سوارکاری بوده است می‌رسد… این فیلم محصول سال ۱۹۷۸ در کشور آمریکا ساخته شده است.

فیلم سینمایی " اگر زنده‌ای شلیک کن " به کارگردانی جیلو کوئستی جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت۱۲:۳۰ روی آنتن شبکه چهارسیما می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده: یک گروه از گنگسترهای وسترن به همراه جنگو یک کالسکه پر از طلا سرقت می‌کنند. اما اعضای آمریکایی گروه به مکزیکی‌ها خیانت می‎کنند و همه آنها را می‌کشند. " اگر زنده‌ای شلیک کن " با بازی توماس میلیان، پیرو لوای و میلو کوئستدا محصول سال ۱۹۶۷ در کشور ایتالیا ساخته شده است.

فیلم سینمایی " مردی که فریاد می‌زند " به کارگردانی محمد صالح هارون جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ درقالب برنامه " سینما ۴ " از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. درخلاصه داستان فیلم با بازی آدام اوسمان و یوسف دجارو آمده: مردی میانسال به نام آدم در یک هتل مربی ورزشی است و سال‎هاست در آنجا کار می‌کند. پسرش عبدل هم به او کمک می‎کند. اما ناگهان آدم توسط مسئول هتل به کار دربانی گماشته می‌شود. این فیلم محصول سال ۲۰۱۰ در کشورهای روندا و آمریکا ساخته شده است.

انیمیشن " مولان " به کارگردانی تونی بن کرافت وبری کوک محصول سال ۱۹۹۸ هنگ کنگ وآمریکا، پنجشنبه ۲۷بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ در قالب برنامه " تماشاخانه " از شبکه تهران پخش خواهد شد. این انیمیشن درباره دختری به نام مولان است که برای نجات پدرش مخفیانه واردارتش شده و با دشمنان درگیر می‌شود.

فیلم سینمایی " واقعیت خطرناک " به کارگردانی بودو فارنی سن جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ ازشبکه تهران پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: خانم دکتر دکر که تازه با دخترش سارا به شهری جدید آمده تا ماجرای مرگ همسرش را فراموش کند، زنی سرسخت و کنجکاو است که در پزشکی قضایی فعالیت می‌کند. باربارا رادریک، مایکل مندی، هنس ورنر میر و میریام هورویتس در " واقعیت خطرناک " محصول سال ۱۹۹۸ کشور آلمان بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی " افسانه ماه تی تی " پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش خواهد شد. درخلاصه داستان فیلم آمده: " ماه تی تی " مادرش را از دست داده و با پدر و نامادری‎اش زندگی می‎کند. نامادری که فردی تنبل است، ماه تی تی را به کارهای گوناگون وادار می‎کند. پدر برای رهایی دخترش از ظلم نامادری و رهایی همسرش از تنبلی، او را به روستایی دیگر نزد عمه اش می‌برد… دیدار محمودی، امیر مولوی، مهری السادات آل آقا، سمانه سپنتا و الهام فرج پورمقدم در " افسانه ماه تی تی " به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه کنندگی الهه صلح جو از تولیدات صدا و سیمای مرکز چهار محال و بختیاری بازی کرده‎اند.

فیلم تلویزیونی " بن بست هوشنگ " به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی شهرام الماسی مقدم از تولیدات صدا و سیمای مرکز همدان، جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‎شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: هوشنگ ظاهراً دست از کارهای خلاف خود کشیده، اما خانواده‎اش به ویژه خواهر زنش لطیفه به او بی‎اعتقادند. روزی فضلی همدست سابق هوشنگ، او را برای سرقت از خانه اعیانی راضی می‎کند. اما برزگر صاحب خانه آن‎ها را حین ارتکاب جرم دستگیر و درهمان لحظه وانمود می‎کند که هوشنگ را به جای فرزندش حسام گرفته است و از بی وفایی او و قطع رابطه‌اش با خود شکوه می‎کند. اردلان شجاع کاوه، نادرسلیمانی، محمد افشار و رابعه اسکویی در " بن بست هوشنگ " به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی " طوفان ارغوانی " به کارگردانی تدی چان، پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: خمرروگر تروریست، کی رون چاو و گروهش برای آخرین عملیات به هنگ کنگ می‎آیند. تاد، پسر چاوودست راست وفادارش با وارد آمدن ضربه به سرش به کما می‎رود.

فیلم سینمایی " تنها در خانه ۲ " به کارگردانی کریس کلمبوس با بازی مک کوالی کالکین، جوپسی و دنیل استرن محصول سال ۱۹۹۲ کشورآمریکا، پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‎شود. درخلاصه داستان فیلم آمده: همان دزدانی که قبلاً توسط کوین به سزای عملشان رسیده بودند این بار او را در نیویورک پیاده کرده و در صدد تنبیه او هستند.

پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۳،۱۵، ۱۷و۲۳ فیلم‎های سینمایی، تلویزیونی وانیمیشن " درخت چشمه "، " فرمانروایان مقدس "، " بن ویل " و " سرقت در۶۰ ثانیه " از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی " تنها در خانه ۳ " به کارگردانی راجا گوسنل جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. دراین فیلم خواهید دید: این بارخلافکاران به دنبال جیپی هستند که در یک ماشین اسباب بازی جاسازی کرده‎اند که به طور اتفاقی به دست یک کودک می‎افتد و آنها درصدد هستند که آن را پس بگیرند. الکس دی لینز، اولک کو راپا و رایا کهلیستد در " تنها در خانه ۳ " محصول سال ۱۹۹۷ کشور آمریکا به ایفای نقش پرداخته‎اند.

جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۳،۱۵،۱۷،و۲۳ فیلم‏های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن "بوی خاک ،عطر گلاب"، "ملاقات با خانواده رابینسون"، "رویای لیپل"، "دوردنیا درهشتاد روز"و "حس ششم" از شبکه نمایش پخش میشود.