مسعود رایگان داور شد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، سعید شاهسواری ـ تهیهکننده این مجموعه ـ به سیمافیلم گفت: پیش تولید این مجموعه ۱۵ قسمتی آغاز شده و در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران هستیم و تنها حضور مسعود رایگان به عنوان بازیگر اصلی این مجموعه قطعی شده است. در این مجموعه هشت داستان روایت میشود که تعدادی از بازیگران در این داستانها ثابت و تعدادی دیگر متغیر خواهند بود.

شاهسواری درباره‌ی مضمون کلی مجموعه " داوران " خاطرنشان ساخت: داستان این مجموعه درباره خانواده‌ای متشکل از داوران و وکلای حقوقی است که در هر قسمت، درگیر پروندهای خاص می‌شوند و اعضای این خانواده چهار نفری، بازیگران ثابت این مجموعه هستند.

وی افزود: متن‌های این مجموعه را به اتفاق جمیله دارالشفایی، اصغر عبداللهی و حمید گرشاسبی نوشته‌ایم و تا به این مرحله از کار، کلیت متون تصویب شده است.

شاهسواری اظهار کرد: تاکنون فیلمنامه پنج اپیزود از این مجموعه با نام‌های «آخرین دیدار»، «جایی همین نزدیکی»، «پانسمان روح»، «دورترها» و «از آیینه» به اتمام رسیده‌اند و نگارش فیلمنامه اپیزودهای باقی مانده نیز کماکان ادامه دارد.

احمد امینی اخیرا فیلم سینمایی «بی خداحافظی» را کارگردانی کرده است که نخستین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر بود. سعید شاهسواری " داوران " را برای گروه علمی فرهنگی مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.