به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در این جشن با شکوه که در مرکز همایش های کوالالامپور برگزار شد، ایرانی های مقیم مالزی در کنار خانواده خود عید سعید باستانی نوروز را جشن گرفتند و لحظات بسیار خوشی را با برنامه ها و هنرنمایی هنرمندان اعزامی سپری کردند.

دراین مراسم که بیش از ۳ ساعت بطول انجامید، پس ازسخنرانی کوتاه وتبریک سال نو توسط سفیر جمهوری اسلامی ایران " عمو پورنگ و امیر محمد "، گروههای موسیقی " سنتی " و گروه موسیقی " پاپ " حمید عسگری برنامه های شادی را به نمایش گذاشتند.

آنچه بیش ازهمه در این مراسم جلوه داشت حضور خارجیان علاقه مند به فرهنگ و هنر ایران بود که از کشورهای مالزی، تاجیکستان، افغانستان، ازبکستان، ترکمنستان و آذربایجان در جشن هنوز داشتند و جلوه خاصی به جشن بزرگ نوروز دادند.

شور و شوق کودکان و نوجوانان از حضور " عمو پورنگ و امیر محمد " و هنرنمایی خوب آنها به حدی بود که بارها تماشاچیان خواستار هنرنمایی بیشتر انها شدند.

برنامه ریزی و تنوع برنامه های هنرمندان اعزامی به گونه ای بود که دل همه تماشاچیان اعم از پیر و جوان را شاد کرد و شب به یادماندنی را در ذهن ایرانیان مقیم مالزی برجای گذاشت.