روایتی ازعشق شهیدعلیمحمدی به امام(ره)

به گزارش فارس، منصوره کرمی عصر امروز در همایش بزرگداشت دانشجویی روز ملی فناوری هستهای که در سالن مفید دانشگاه قم برگزار شد با اشاره به بیوگرافی مختصری از شهید علی محمدی اظهار کرد: این شهید دارای ویژگیهایی بود که دیگر شهدای ایران اسلامی نیز آنها را دارا هستند و نخستین مورد آن، خداشناسی است.

وی افزود: شهید علی محمدی همواره تاکید می‌کرد که باید در همه کارها، خدا را در نظر گرفت و عقیده داشت که این امر موجب کمک‌های غیبی خداوند و هدایت الهی خواهد شد.

همسر این شهید، دومین ویژگی شهید علی محمدی را عشق به امام خمینی(ره) و آرمان‌های انقلاب دانست و تصریح کرد: این شهید همواره بر وحدت میان مردم تاکید داشته و از کارهایی که موجب اختلاف بود ناراحت می‌شد زیرا هر کشوری درون خود دارای مشکلاتی است اما نباید اجازه مداخله به کشورهای خارجی داده شود.

وی با بیان اینکه شهید علی محمدی به مسائلی چون تحریم‌ها و جنگ هشت ساله علیه جمهوری اسلامی توجه داشت، گفت: اکنون برخی عقیده دارند که نباید به دنبال انرژی هسته‌ای رفت و می‌توان بر نفت تکیه کرد، اما باید توجه داشت که دشمنان تنها به فکر منافع خود بوده و از دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای ترسی ندارند بلکه از پیشرفت جمهوری اسلامی و تبدیل شدن به الگویی برای سایر کشورها بیمناک هستند.

کرمی قیام‌های اسلامی منطقه را از اثرات انقلاب ایران دانست و تصریح کرد: شهید علی محمدی و افرادی مثل او گناهی جز دوست داشتن وطن و انقلاب نداشتند و تنها به همین دلیل مورد هدف دشمنان واقع شدند.

همسر شهید علی محمدی با اشاره به دغدغه‌مندی این شهید در زمینه وظایف محول شده عنوان داشت: شهید علی محمدی تنها به جرم عشق به ملت و کشور خود به شهادت رسید.

وی خاطرنشان کرد: شهید علی محمدی رشته تحصیلی خود را بسیار دوست داشت و تلاش زیادی برای تحقق آرمان‌های خود به کار می‌گرفت بنابراین همه دانشجویان در هر رشته‌ای که باشند باید با تأسی به آرمان‌های شهدا، موفقیت خود را تضمین کنند.

کرمی با اشاره به خستگیناپذیری شهید علی محمدی در مجاهدتهای علمی و فرهنگی گفت: این شهید حتی از اعضای خانواده خود نیز بیشتر به مسائل علمی آنان بها میداد بنابراین لازم است که دانشجویان و همه علماندوزان این ویژگی را در خود تقویت کرده و به پیشرفت کشور کمک کنند.