تبدیل یک انیمیشن جذاب به بازی رایانه‌ای

یک بازی جدید بر پایه فرنچایز سینمایی «ترول هانترز» محصول نت‌فلیکس به زودی و در پاییز ۲۰۲۰ روی پلتفرم‌های کنسول و پی‌سی منتشر می‌شود.

اخبار فرهنگ و هنر-این بازی اکشن ماجراجویی بر پایه مجموعه انیمیشن های فانتزی «ترول هانترز: داستان‌های آرکیدیا» گی‌یرمو دل تورو  ساخته شده است. بازیگران سریال اصلی یعنی امیل هرش، چارلی سکستون، لکسی مدرانو و دیوید بردلی همچنین مسئولیت صداپیشگی شخصیت‌های خود را در بازی بر عهده دارند.

بازی «ترول هانترز» قرار است روز بیست‌وپنجم سپتامبر روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و پی‌سی منتشر شود. این بازی توسط شرکت وی‌فوروارد درست شده و توسط شرکت آوت‌رایت گیمز در همکاری با یونیورسال گیمز و دیجیتال پلتفرمز و باندای نامکو انترتینمنت منتشر می‌شود.

سه‌گانه «داستان‌های آرکیدیا» شامل «ترول هانترز»، «۳ بلو» و «جادوگر» که در راه است، اواخر امسال از نت‌فلیکس پخش می شوند. این سه‌گانه حول محور شهر ظاهراً معمولی آرکیدیا اوکس می‌گردد که درست در مرکز خطوط جادویی و مرموزی قرار دارد که باعث می‌شود این شهر تبدیل به محل نبردهایی میان مخلوقات دگردنیایی از جمله ترول‌ها، آدم فضایی‌ها و جادوگرها بشود.

بازی جدید داستانی اوریجینال خواهد داشت که در دنیای ترول هانترز و بین دنیاهای شناخته‌شده سه‌گانه انیمیشن به وقوع می‌پیوندد. بازیکنان باید به شخصیت جیم لیک جونیور کمک کنند جلوی آخرالزمان را بگیرد. این بازی همچنین شامل دنیاها و شخصیت‌هایی بر پایه سریال نت‌فلیکس می‌شود.

جیم مولینتس رییس تهیه یونیورسال گیمز و دیجیتال پلتفمرز در بیانیه‌ای گفت: این بازی داستان شجاعانه و خلاقانه انیمیشنی را که سال‌ها هواداران را سرگرم کرده می‌گیرد و آن را گسترش می‌دهد که باعث می‌شود دنیای ظریف آرکیدیا اوکس به شیوه‌های جدید سرگرم‌کننده و سورپرایزکننده‌ای زنده شود.

بازی شامل محتوای کاملاً جدیدی می‌شود که برای آن خلق شده و ستاره‌های سریال نت‌فلیکس نقش خود را بازی می‌کنند. به این ترتیب امیل هرش در نقش جیم لیک جونیور، دیوید بردلی در نقش مرلین، چارلی سکستون در نقش توبی و مدرانو در نقش کلر صداپیشگی می کنند.