به گزارش افکارنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، شصت و سومین قسمت مجموعه کتاب دا از زبان شبنم قلیخانی روایت میشود.



بنا به این گزارش، در این قسمت مجموعه «کتاب دا»، که امروز شنبه ساعت ۱۹:۴۰ به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود، زهرا خبر شهادت علی را به دکتر سعادت می دهد. حسین و لیلا پیش زهرا می آیند تا به کمک هم عبداله معاوی که مجروح شده بود را پیدا کنند.

مجموعه «کتاب دا» بر اساس کتابی به همین نام، و دربرگیرنده خاطرات سیده‌زهرا حسینی؛ در گروه حماسه و دفاع شبکه یک سیما، به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور و کارگردانی سینا عطائیان در ۱۲۰ قسمت و با همکاری ۵۵ هنرمند زن کشورمان تولید شده و در حال پخش است.

مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، لعیا زنگنه، نیوشا ضیغمی، پریوش نظریه، شقایق فراهانی، افسانه بایگان، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، شبنم قلی خانی، گیتی خامنه، روناک یونسی، پرستو صالحی، بهناز جعفری، لادن طباطبایی، فریبا کامران، عسل بدیعی، سحر دولتشاهی، خاطره حاتمی، آشا محرابی، خاطره اسدی، مینا ساداتی، تینا آخوندتبار، فقیهه سلطانی و … از جمله هنرمندانی هستند که تا کنون مقابل دوربین این برنامه رفتند و به روایت بخش هایی از «کتاب دا» پرداختند.



سیده‌ زهرا حسینی

کتاب "دا" روایتی از روزهای مقاومت خرمشهر است. کتابی که از جنگ دفاعی می گوید و در جنگهای دفاعی دیگر نه جنسیت اهمیت دارد و نه سن و سال. حضور مردم در جنگ در ساده ترین شکلش برای دشمن شکننده بود.