دهمین نمایشگاه هدایا و سوغات استان‌ها در قزوین برگزار می‌شود

هادی نیک‌فطرت، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین جتماعی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه سوغات و هدایا اظهار کرد: دهمین نمایشگاه کادو، هدایا و سوغات با هدف ایجاد آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر همچنین ایجاد تبادل فرهنگ بین استان‌ها در قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین افزود: دهمین نمایشگاه سوغات و هدایای استان در فضایی بالغ بر دو هزار متر مربع از 5 تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین دایر خواهد بود.

 

وی در ادامه با اشاره به افتتاح نمایشگاه در ساعت 16 فردا بیان کرد: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از 25 استان کشور همچون مشهد، اصفهان، کاشان، یزد اردبیل، سیستان و بلوجستان مشارکت دارند. 

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین اضافه کرد: در دهمین نمایشگاه سوغات و هدایا، محصولاتی از دیگر استان‌ها با توجه به آداب، رسوم و فرهنگ مناطق مختلف کشور در 130 غرفه عرضه می‌شود. 

 

نیک‌فطرت در پایان گفت: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما مراجعه نمایند.