موافق برگزاری کنسرت در استان نبودم

 فریدون همتی، استاندار قزوین شب گذشته(جمعه) در جمع معتکفان مسجدالنبی قزوین درباره حاشیه‌های برگزاری کنسرت در استان بیان کرد: من نیز مانند شما هرگونه حرکت نابهنجار و خلاف شرعی را در هر جا و مکانی محکوم می‌کنم.  وی بیان کرد: باید فیلم و مستندات مربوط به کنسرت را مشاهده کنم که مسئولان تا چه حد دستورات را عملی کرده و این برنامه را چگونه مدیریت کرده‌اند. 

استاندار قزوین با بیان این مطلب که همه تابع فرمان ولایت فقیه هستیم، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی نخستین شرط انقلابی‌گری پایبندی به قانون و تابعیت از فرمان ولایت‌فقیه است و افراد باید همواره تسلیم قانون باشند. 

همتی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح موضوع برگزاری کنسرت موسیقی با این مورد موافق نبودم و با توجه به اقتضائات استان توصیه کردم که انجام نشود. 

وی افزود: مسئولان اذعان داشتند که این خواننده پاپ از وزارت ارشاد مجوز داشته و در سراسر کشور می‌تواند برنامه برگزار کند. 

استاندار قزوین با اشاره به ادعای مدیرکل کنونی ارشاد استان قزوین عنوان کرد: مدیرکل کنونی ارشاد استان قزوین ادعا کرد که مجوز برگزاری این برنامه در دوره مدیریت مدیرکل سابق گرفته شده و باطل کردن آن حواشی و مسائلی را به وجود خواهد آورد. 

همتی ادامه داد: باید بررسی‌های لازم صورت گیرد و اگر در برگزاری کنسرت موسیقی چند شب گذشته در قزوین خلاف موارد مطرح شده در شورای تامین استان انجام شده باشد با برگزارکنندگان و مجریان این برنامه برخورد خواهد شد.