رشد 10 درصدی مدارس غیردولتی در استان

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست صمیمانه با رئیس و اعضاء شورای شهر قزوین اظهار کرد: تعداد زیادی از اعضای شورای شهر از فرهنگیان هستند، انتظار ما از مجموعه دستگاه‌ها این است که در خدمت آموزش و پرورش باشند.  وی افزود: باید اولویت نخست استان نگاه فرهنگی به آموزش و پرورش باشد، زمانی که هم اولیاء و هم دستگاه‌های دولتی در خدمت دانش‌آموزان باشند و در کنار مدیران قرار بگیرند توفیقات زیادی در حوزه تعلیم و تربیت به دست می‌آید. 

قاسمی اضافه کرد: در عرصه‌های آموزش و پرورش اتفاقات خوبی افتاده است ولی کافی نیست، باید تلاش بیشتری صورت گیرد، بایستی مدارس نمونه در استان داشته باشیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خاطرنشان کرد: گسترش مدارس غیردولتی در استان 10 درصد رشد داشته است و در بخش خصوصی مشارکت خوبی داشته‌ایم. 

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از موفقیت‌های آموزش و پرورش استان، درمانگاه فرهنگیان است که در شرایط خوبی در حال تجهیز است و از شورا می‌خواهیم ما را در این زمینه یاری نمایند. 

تعامل با آموزش و پرورش از اهداف اصلی شورا می‌باشد 

فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از حسن نظر مدیرکل آموزش و پرورش به مجموعه شورا، اظهار کرد: نگاه مجموعه همکاران شورای شهر به آموزش و پرورش همانند نگاه به اعضای یک خانواده است. 

وی با اشاره به هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: باید در این هفته معلمان عزیز را تکریم کنیم و هر آنچه که در توان داریم در خصوص تکریم از مقام شامخ معلم انجام خواهیم داد، دستگاه آموزش و پرورش یک دستگاه انسان ساز است، اگر در تربیت و پرورش بچه ها درست عمل کنیم، جامعه‌ای خوب و با نشاط خواهیم داشت. 

رییس شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: تعامل با آموزش و پرورش از اهداف اصلی شورا می‌باشد، خوشحالیم که آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف به پیشرفت‌هایی دست پیدا کرده است. 

فصیحی رامندی تصریح کرد: اعتقادات مذهبی خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در رشد تعالی فرزندان جامعه دارد، باید آموزه‌های دینی را در فرزندانمان تقویت کنیم.