حقوق‌های نجومی سبب سلب اعتماد مردم از دولت شد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌ جمهور اظهار داشت: یاس و ناامیدی از ابزار حیله و توطئه شیطان بوده که در آیات و روایات متعدد قرآن‌کریم نسبت به این موضوع هشدار و تذکر داده شده است.

وی بیان کرد: آمریکا و مستکبران شیاطین بزرگ بوده که همواره با توطئه‌ها و فتنه‌ها به هر طریقی درصدد براندازی نظام و انقلاب هستند که هیچ‌گاه به این هدف خود دست خواهند یافت و تا همیشه ناکام می‌مانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: با تلاش و همت مدیران و مسئولان خوشبختانه در حال حاضر در عرصه‌های مختلف از جمله صنایع موشکی و هوایی کشور ایران حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و پیشرفت خوبی در این زمینه دارد.

عابدینی گفت: ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم از جمله امور مهم و اساسی در جامعه کنونی بوده که این مهم در استان قزوین نیز باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گرفته و اقدامات موثری در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: متاسفانه موضوع حقوق‌های نجومی سبب سلب اعتماد مردم از دولت شده که باید این موضوع هرچه سریع‌تر روشن شده و متخلفان مجازارت شوند.

امام جمعه قزوین اجرای عدالت و انصاف در جامعه را از جمله امور مهمی عنوان کرد که باید در اولویت برنامه‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.