تردد
روزانه
بیش از 30 هزار وسایل نقلیه از آزادراه قزوین- رشت

جواد حق‌لطفی مدیر راهداری راه و ‌شهرسازی استان قزوین ‌در مراسم افتتاح پروژه روشنایی آزادراه قزوین- رشت(گردنه کوهین) اظهار کرد: این پروژه به طول 12 کیلومتر بوده که برای احداث آن 2 میلیارد و 500 ملیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: اجرای این پروژه از جمله دغدغه‌ها و نگرانی‌های مجموعه راه و ‌شهرسازی استان بود که با تلاش‌های راهداری استان 3 ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.

حق‌لطفی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سازمان راهداری و مجموعه حمل و نقل کشور ارتقای ایمنی راه‌ها و محورهای مواصلاتی است.

مدیر راهداری راه‌ و شهرسازی استان قزوین با اشاره به اینکه یک سال طول کشید تا برای احداث پروژه روشنایی گردنه کوهین تأمین اعتبار کنیم، مطرح کرد: در مسیر پروژه مذکور 383 پایه روشنایی نصب شده است.

حق‌لطفی اضافه کرد: محور قزوین رشت در یک سوم سال، نزدیک به 100 روز مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است، از طرفی روزانه بیش از 30 هزار وسایل نقلیه از آزادراه قزوین رشت تردد می‌کنند که این موارد اهمیت اجرای این پروژه را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه راهداری استان حدود 6.5 میلیون تومان به شرکت توزیع برق بدهکار است، گفت: با وجود مشکلاتی که در مسیر احداث پروژه روشنایی گردنه کوهین وجود داشت، اما با مساعدت‌های انجام شده، توانستیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.