۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بوستان باراجین قزوین اختصاص یافت‌

فرج ا... فصیحی رامندی  عصر امروز  در جلسه پارلمان محلی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک این روز به تلاشگران این عرصه، به 10 مهرماه روز جهانی سالمندان اشاره کرد و تکریم سالمندان و سالخوردگان را از مهمترین وظایف مسئولان، متولیان و مردم برشمرد.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت به قزوین و تشکر و قدردانی از مردم به خاطر استقبال پرشور از رئیس قوه مجریه و هیئت همراه به قزوین، بیان کرد: اختصاص 20 میلیارد تومان برای بوستان ملی باراجین نیز از دیگر دستارودهای این سفر برای مجموعه مدیریت شهری قزوین به شمار می‌آید که حاصل تلاش متولیان حوزه شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه هیأت دولت بر تخصیص به موقع اعتبارات تأکید داشتند، تصریح کرد: سفر رئیس قوه مجریه به  قزوین خیر و برکت خوبی برای این خطه و مردمان آن داشت به طوری که 903 میلیارد تومان اعتبار که برابر شش سال اعتبارات عمرانی استان است، به این خطه تعلق گرفت که به گفته رئیس سازمان برنامه ریزی کشور 500 میلیارد آن امسال و مابقی سال 96 اختصاص پیدا خواهد کرد.

فصیحی رامندی با اشاره به حضور وزیر کشور در افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مهم شهری همچون تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس، پارکینگ مهروماه و هتل هما تصریح کرد: موضوع مهم احداث هتل هما یکی از دستاوردهای مهم اجلاس جهانی راه ابریشم به شمار می‌آید که در شورای عالی سرمایه‌گذاری نیز مورد طرح و بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: موضوع احداث هتل هما مجدد در کارگروه اقتصادی با حضور رئیس جمهور مورد تأیید و امضای شهردار قرار گرفت و شهرداری لازم است به تهیه و ارسال لایحه ی آن به صحن شورای شهر برای تصویب و اتخاذ تصمیم در رابطه با ادامه کار همت گمارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بهره‌مندی شهرداری قزوین از اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های بزرگ، تحول گرا و کشوری را بسیار مهم دانست و ادامه داد: این مهم در جلسات برگزاری با حضور وزیر کشور مورد طرح از سوی متولیان شهری و استانی قرار گرفت تا شهرداری قزوین همچون دیگر شهرداری‌های کشور از اعتبارات ملی بهره مند شود، که امیدواریم با پیگیری مناسب ترتیب اثر داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در جلسات مختلف این سفر، برنامه‌ها و اقدامات مهم مجموعه مدیریت شهری که طی سالهای اخیر در سطح ملی و جهانی برگزار شده است، همچون مجمع جهانی شهرداران شهرهای اسلامی، اجلاس جهانی راه ابریشم، شکوفایی شهری و ... مطرح شد، که نقطه قوت مجموعه مدیریت شهری به شمار می آمد و امیدواریم براساس این نقاط قوت مشمول اعتبارات ملی قرار بگیرد.