ستاد پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین تشکیل شود

فریدون همتی عصر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین اظهار داشت : مردم قزوین با استقبالی کم نظیر و حماسی از رئیس جمهور و هیئت دولت، نمادی وصف ناپذیر از اتحاد وهمدلی را از خود به جای گذاشتند.

وی افزود:  برنامه استقبال مردمی  و دیگر برنامه‌ها یکی پس از دیگری با کیفیت و نظم بالا موجبات رضایت رئیس جمهور و هیئت دولت و حتی کسانی که حضور نداشتند را فراهم کرد.

استاندار قزوین عملیاتی کردن مصوبات دولت را امری مهم و ضروری برشمرد که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

همتی از همه مدیران خواستار شد تا با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مجدانه طی یک ماه تا 45 روز آینده اقدامات جدی و عملی در زمینه مصوبات دولت انجام دهند.

استاندار قزوین خواستار تشکیل ستاد برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین شد و افزود : این جلسه را به عنوان نخستین جلسه از این ستاد اعلام می‌کنیم و هر هفته جلسه این چنینی خواهیم داشت.

وی با تاکید بر تعیین یک چارچوب استاندارد و کارشناسی برای تحقق مصوبات سفر افزود : پایه خوبی در این زمینه طراحی شود تا بتوان به صورت مطلوب برنامه‌ها را پیگیری کرد و همه مدیران و مسئولان باید در جهت تحقق مصوبات تلاش کرده و تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت تدبیر و امید را با جدیت دنبال کنند.

همتی از مدیران خواست تا قاطعانه از طریق وزارت خانه‌های خود مصوبات سفر را مورد پیگیری قرار دهند و با ستاد در تهران در ارتباط باشند و به صورت هفتگی گزارش پیشرفت عملکرد فعالیت‌ها را ارئه دهند.

لازم به ذکر است در این مراسم در زمینه مصوبات 1000 واحد صنعتی، آبیاری تحت فشار ، هتل‌های 5 ستاره ،بیمارستان 120 تختخوابی الوند و انتقال آب از طالقان و برنامه‌های ایجاد تصفیه خانه قزوین و تاکستان و دیگر طرح‌های مصوب در سفر ریاست جمهوری به صورت کارشناسی بحث و بررسی شد.