نفاق خطرناک‌ترین آفت است

علیرضا زاکانی در سومین مجمع بسیج استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه‌های گذشته اظهار داشت: مقام معظم رهبری به انقلابی بودن، انقلابی ماندن و حضور فعال در صحنه تاکید داشته و باید همه مدیران، مسؤولان و مردم جامعه انقلابی باشند و انقلابی بمانند و در صحنه حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای پنج مرحله رشد و تکامل از جمله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است که در مسیر رشد و تکامل قرار گرفتن در نقطه بالاتر به معنای رسیدن به تمدن اسلامی است.

رئیس مجمع عالی بسیج کشور افزود: تغییر سبک زندگی به سبک زندگی اسلامی منوط به شکل‌گیری دولت اسلامی بوده که نخستین گام آن مواجه شدن با تهدیدات است که موجب تکامل انقلاب اسلامی می‌شود.

زاکانی تصریح کرد: در دوران رژیم ستم‌شاهی پهلوی و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اهداف رژیم ستم‌شاهی پیاده‌سازی الگوی غرب در همه زمینه‌ها در جامعه بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فراخوان مقام معظم رهبری برای ایجاد تغییر رویکرد و مبانی کشور و همچنین ایجاد تحول بزرگ در جامعه پرونده نظام سلطه بسته شده چراکه آمریکا به دنبال جهانی‌سازی بوده و نظام جمهوری اسلامی به دنبال جهانی شدن با معارف قرآنی است.

رئیس مجمع عالی بسیج کشور یادآور شد: اسلام ناب محمدی نگاه اجتهادی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و جامعه اسلامی بر مبنای فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تشکیل شده است.

زاکانی مطرح کرد: انقلاب اسلامی که در سال 42 آغاز شده و در سال 57 به پیروزی رسیده دو موضوع رسالت دین در حوزه اجتماع و قیمت مردم را نشان داده که بعد از 38 سال این مسؤلیت‌ها سنگین‌تر شده است.

این کارشناس مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: رقابت نظام جمهوری اسلامی رقابت ساده‌ای نیست چرا که نابودی نظام سلطه را می‌خواهد که نابودی نظام سلطه نیازمند یک جبهه‌بندی جدید بر مبنای مختصات دقیق است و باید جبهه انقلاب بازسازی شود.

رئیس مجمع عالی بسیج کشور یادآور شد: خطرناک‌ترین آفت برای جامعه نفاق است و آن هم نفاق برای کسانی که سابقه‌ انقلابی‌گری دارند.

زاکانی بیان کرد: موفقیت در جبهه اقتصادی در گرو برنامه‌ریزی و حرکت دقیق است چرا که توانمندی‌های نامحدود و ظرفیت‌های بسیار در جامعه اسلامی وجود دارد.