تمام وسایل بازی استان قزوین تاییدیه استاندارد اخذ کردند

محمدرضا طاهری ظهر امروز در مراسم تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: توسعه استاندارد بدون مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و در همین راستا باید برنامه‌ریزی‌های جدی انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه خدمات و ارائه سرویس‌های مختلف علی‌رغم وجود ظرفیت مطلوب متاسفانه اقدامات خوبی انجام نشده است که این مهم باید در دستور کار جدی و اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین تصریح کرد: ارتقا کیفیت محصولات تولیدی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان استاندارد است که در این زمینه باید دستگاه‌های اجرایی، تولیدکنندگان و آحاد مردم تعامل و مشارکت داشته باشند.

طاهری با اشاره به اینکه استاندارد وسایل بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: با پیگیری‌ها و همت مسئولان و با توجه به اهمیت استاندارد وسایل بازی خوشبختانه در حال حاضر تمام وسایل بازی در استان قزوین تاییدیه استاندارد دارد و در صورت عدم اخذ این تاییدیه پلمب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای حلال یکی از درآمدهای بزرگ در سطح جهان است به طوری که گردش مالی کالاهای حلال در دنیا 2.5 میلیارد دلار است که باید برنامه‌ریزی جدی انجام شود.