مردم روستای مشک آباد، برای شست و شو آب ندارند

به نقل از سایت قم فردا، گروه جهادی تالیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور در روستاهای علی آباد،جعفرآباد و مشک آباد بخش قمرود وبرگزاری مراسم شب قدر در این روستاها ضمن روشن نگه داشتن چراغ مساجد این روستاها در این شبها ،همنشین مردمان ساده زیست و ساده دل این دیار شدند.

در حاشیه این مراسم آقای ابوالفضل مظفری از اهالی روستای مشک آباد در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تشکراز حضور جهادگران درشب های قدرگفت:حضور بسیجیان موجب افزایش روحیه اهالی است ،چرا که از راه دور به این روستا آمده و با مشکلات ما آشنا میشوند ، إن شاءالله خداوند عمر با عزت به این عزیزان دهد.

وی با بیان مشکلات روستاها ابراز داشت: در فصل تابستان به دلیل فاصله زیاد چاه آب با روستا، آب مصرفی برای شست وشو نداریم، آب شرب که دیگر بماند.همچنین یک دستگاه آبشیرین کن توسط دکتر احمدی نزاد در سال89 به این روستا داده شد، چون هر شش ماه نیاز به سرویس دارد مردم توانایی مالی برای سرویس آن را ندارند.

مظفری ادامه داد:مشکل بیکاری در این روستا موج میزند،از مسئولین درخواست داریم در پروژه هایی که در کنار روستای ما واقع شده مانند:عوارضی قم گرمسار،راه آهن سریع سیر تهران قم اصفهان از جوانان ما استفاده کنند در حالی که هم اکنون از نیروهای شهرستانی استفاده میکنند.

همچنین در حاشیه این مراسم روحانی گروه جهادی حجت الاسلام علیرضا بیات در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اردوهای جهادی را اول نیازی برای خود جهادگران دانست ودر خصوص اردوی شب های قدرگفت: توجه به این مناطق و کار فرهنگی در آن برای مردم واهالی بسیار هویت بخش است،همین که عده ای دانشجو وطلبه در روستای شان حاضر شده ومراسم احیا برگزار میکنند به مردم روحیه میدهد.

وی با بیان پیشنهاداتی به مسئولین بسیج سازندگی گفت:طلبه هایی هستند که تجربه  و دغدغه  کار جهادی دارند اما اطلاع ندارند که چه گروهایی ودر چه مناطقی در حال فعالیت هستندفدر صورتی که اگر بدانند خش های قابل توجهی از طلاب همکاری خواهند داشت، لذا باید برای جذب طلاب تمهیداتی توسط مسئولین عزیز اندیشیده شود.