تکمیل ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهر سلفچگان قم

غلامرضا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به پروژه 120 واحدی شهرک پردیسان قم اظهار داشت: اعتبارات اختصاص‌یافته به این پروژه‌ها دولتی نیست و پروژه‌های مسکن شهری از محل تسهیلات بانکی، سهم بنیاد مسکن و آورده متقاضیان تأمین می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن قم بابیان اینکه پروژه مسکن مهر در شهر کهک و قنوات دریکی دو سال نخست تحویل داده شد، افزود: این پروژه در بلوک‌های 4 واحدی تعریف‌شده‌اند و مردم نیز رضایت نسبی دارند همچنین مسکن مهر سلفچگان حدود 300 واحد تکمیل‌شده و نزدیک به 200 واحد متقاضی ندارد و در صورت تکمیل آن‌ها امید است که این واحدها به فروش برسند.

صالحی با اشاره به اینکه پروژه شهرک امام خمینی (ره) یک پروژه بزرگ و لوکس‌ساز است، گفت: این پروژه حدود 230 هزار مترمربع زیربنا دارد و فاز یک آن با 75 هزار مترمربع زیربنا شروع‌ شده و تا با به حال نزدیک به 7 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ساخت نزدیک 270 الی 280 واحد آن آغاز شده است.

وی بابیان اینکه اعتبارات این پروژه از منابع داخلی بنیاد مسکن، وام بانکی و آورده متقاضیان است، گفت: این پروژه در دو فاز تعریف‌ و پیش‌بینی‌شده که فاز یک سه‌ساله به اتمام برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن قم با اشاره به روند پیشرفت پروژه بلوار مرجعیت قم اظهار داشت: کل پروژه 72 میلیارد تومان تعریف‌شده و فاز دوم پروژه که حدفاصل بلوار شهید کریمی تا شهرک قدس است در شهریورماه به شهرداری تحویل داده می‌شود و شهرداری باید آسفالت آن را انجام دهد.