11 مجروح در دو تصادف جاده ای

محمدرضا حسنی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم با اعلام این خبر اظهار داشت : بامداد امروز و در ساعت 8:50 براثر برخورد شدید بین دو دستگاه پراید در خیابان جعفریه قم 6 نفر با درجات مختلف دچار آسیب شدند.

 

وی افزود : 5 نفر از مجروحان این تصادف با 3 آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند و1 نفر نیز در محل بصورت سرپایی درمان شد.

 

حسنی گفت : همچنین در ساعت 9:30 یک دستگاه خودرو سبک در محور نیزار واژگون شد که این حادثه نیز 5 مجروح داشت که جهت انتقال مجروحان این حادثه بالگرد اورژانس به محل اعزام شد و هر 5 مجروح این واژگونی را به مرکز شهید بهشتی منتقل کردند.

 

وی تصریح کرد : علاوه برافزایش محسوس ماموریتهای تصادفی وغیرتصادفی امبولانسهای زمینی درشهریورماه امسال بالگرداورژانس 115 استان قم نیز بالاترین تعداد پرواز و انتقال مجروح را نسبت به ماه های گذشته داشته ، به نحوی که از اول شهریور تاصبح امروز 58 مجروح توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شده است.

 

حسنی خاطر نشان کرد : در ماه های گذشته بیشترین تعداد مجروح منتقل شده توسط بالگرد مربوط به بهمن ماه 94 با تعداد 38 مجروح بوده ، که این رقم درشهریور 95 به 58 نفرافزایش داشته است .