امیدوارم تمدید تحریم‌ها‌ برخی‌ها را از خواب خوش‌بینی بیدار کند

آیت‌الله سید رحیم توکل با اشاره به تمدید دوباره تحریم‌های "داماتو" اظهار داشت‌: این اقدام از سوی آمریکا بعید نیست و غیر آن بعید بود چون دولت آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده است.

وی با اشاره به منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر قابل‌اعتماد‌نبودن آمریکا بیان کرد: تمدید تحریم‌های داماتو باید تجربه شود چون  آن‌چه که دولت آمریکا وعده داده بود، عمل نکرد و به قول خود پایبند نبود.

عضو مجلس خبرگان با بیان  اینکه نباید به آمریکا اعتماد کرد و باید چشم‌ها را باز کرد، عنوان کرد: اقدام آمریکا در تحریم‌های مجدد باید سبب شود برخی از خواب بیدار شده و نسبت به آمریکا خوش‌بین نباشند.

آیت‌الله توکل با اشاره به دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکا تنها حرف می‌زند و هیچ‌گاه برای منافع کشورمان اقدامی انجام نمی‌دهد، رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفت برجام را آتش می‌زند که این موضوع نشان‌دهنده پایبند‌نبودن به قول و سخن دولت مردان این کشور است. در موضوع برجام باید گام به گام عمل می‌شد و نباید همه کارها را ما انجام می‌دادیم و در مقابل دولت آمریکا به هیچ‌کدام از تعهدات خود عمل نکند.

وی با اشاره به لزوم آغاز مجدد فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان خاطرنشان کرد: دیگر نباید به آمریکا اعتماد کنیم و آنچه که در صنعت هسته‌ای داشتیم، با قدرت و سرعت بیشتری دنبال شود.