قم
پیشرو در اجرای طرح تحول نظام سلامت

حریرچی،قائم مقام وزیربهداشت امروز در بازدید از مرکز بهداشت استان قم ضمن قدرانی از تلاش های صورت گرفته در اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در استان قم گفت: استان قم فعالیت درخشانی در پوشش پایگاه های بهداشتی و پوشش بهداشتی جمعیتی انجام داده و جزو اولین استان هایی بوده که به پوشش کامل رسیده است.

وی با بیان اینکه قم پیشرو در اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت است عنوان داشت: برنامه ریزی های خوبی در استان برای این منظور انجام شده و امید است طبق زمانبندی، پوشش بهداشتی پیش برود.

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ارائه گزارش های مطرح شده از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت گفت: این گزارش ها برای من جالب بود و نکات کلیدی داشت که امیدواریم همواره در کارها موفق باشند.

حریرچی ابراز داشت: نکته ای که در این جلسه درخواست شد این بود که نظام ارجاع شکل گیرد که امیدواریم با مصوبات مجلس در خصوص واگذاری بیمه سلامت به وزارت بهداشت و مذاکراتی که در دولت انجام و اختیارتی که به وزارت بهداشت داده شده است، نظام ارجاع را بتوانیم تکمیل کنیم.

وی تاکید کرد: نظام ارجاع موجب می شود تا هم در کارها صرفه جویی بسیار مطلوبی صورت گیرد و از سوی دیگر ارائه خدمات به یک روال منطقی و متعالی را فراهم خواهد کرد.