غارت بیت المال حاصل توافق با کدخداست

س از گذشت حدود سه ماه از «برجام» و نقض تعهدات از سوی آمریکا  و برداشت حدود دو میلیارد دلار از دارایی بلوکه‌شده  از کشورمان به‌حکم دیوان عالی آمریکا  سبب شده تا شهروندان الیگودرزیمانند سایر کشور برجام را "توافقی برای غارت دارایی ها وعزت ملت ایران  "دانسته وخواستار توقف روابط و اقدامات مناسب برای اجرای اقتصاد مقاومتی بجای مذاکرات شدند .    

 غارت بیت المال نتیجه اعتماد به شیطان بزرگ است

گودرزی یکی از همشهریان در این باره  گفت : مستکبران جهان  در طول تاریخ  انقلاب خیانتها وجنایتهایی علیه ملت ایران واسلام انجام داده اند و امام خمینی (ره) نیز از امریکا بعنوان  شیطان بزرگ یاد نمود و به هیچ عنوان نمی توان به او و سایر مستکبران اعتماد کرد.

وی ادامه داد : دشمنان از طریق برجام قصد تسلط بر  ملت ایران واجرای توطئه های خود را دارند و در حقیقت  آنها با  اصل انقلاب و اسلام  مشکل دارند.

گودرزی،برجام،عکس،تصویر

گودرزی با اشاره به اینکه  برجام برای دشمنان یک سند توخالی بحساب می آید افزود:پس از  30 ماه مذاکره و توافق دشمنان نشان دادندکه اصلا اهل منطق وگفتگو نیستند و به هبچ کدام از تعهدات خود عمل نکردند و اموال بیت المال را هم غارت نمودند  ولی متاسفانه بعضی از  مسئولین اصرار به برقراری رابطه‌ و صحبت از برجام 2و3 می کنند .

وی اضافه کرد : دولتمردان  با شعارهایی وجملاتی مانند اینکه  برجام را خدا آورده ویا برجام آفتاب تابان قصد سرپوشی برنقض تعهدات دشمن و اشتباهات تاریخی خود را دارند ودر خصوص غارت چند میلیاردی دارایی های ایران نیز هیچ اقدام مثبتی انجام نداده اند.

پدر شهید سرافراز شهرستان الیگودرز رحمان گودرزی اظهار داشت : پیام و راه شهدا ایستادگی ومقاومت وحفظ آرمانهای انقلاب  در برابر دشمنان است در حالیکه عده ای  هم اکنون بجای اقدام در خصوص اقتصاد مقاومتی درحال التماس به دشمنان برای برقراری روابط می باشند .  

 سهرابی،برجام،عکس،تصویر

اقتصاد مقاومتی تنها راه حل پیروزی در جهاد اقتصادی است

ابراهیم سهرابی یکی دیگر از شهروندان الیگودرز در این باره گفت :طبق قوانین بین المللی اگر پولی کشوری در بانک های سایر کشور بلوکه شود به هیچ عنوان اجازه حق برداشت از آن را ندارند ولی آمریکاییها حدود 7هزار میلیارد تومان از دارایی های ایران را به بهانه های مختلف می دزدند که اصلا در طول  تاریخ چنین غارتی سابقه نداشته است .

وی به آثار برجام  در کشور نیز اشاره نمود و اظهار داشت : ریختن سیمان در  تاسیسات هسته ای، برداشته نشدن  تحریمها وغارت دارایها توسط امریکایها بدون هیچ خونریزی از اثرات برجام است ! اینها نتایج مذاکرات با آمریکاست ودر صورت ادامه همه منافع کشور نابود خواهد شد.

سهرابی رمز پیروزی کشورمان را در 8سال دفاع مقدس ولایت پذیری واعتماد به جوانان دانست وبیان کرد :دشمنان در زمان دفاع مقدس در برابر تحریمهای با ایثار واز خود گذشتگی توانستند در مقابل مستکبران پیروز شوند و  امروز نیز باید بااقدام در خصوص  اقتصاد مقاومتی در این جهاد پیروز شویم.

 سهرابی،برجام،عکس،تصویر

 هزینه مذاکرات باید در جهت اشتغالزایی جوانان صرف می شد

عماداسلامی یکی از جوانان این شهرستان در این باره گفت :  دولت حل همه مشکلات اقتصادی ،سیاسی و حتی آب خوردن مردم را  با مذاکره گره زده بود ولی پس از توافق نه تنها بیکاری ،تورم ، رکود اقتصادی و...حل نشد بلکه هم اکنون شاهد غارت دارایهای ایران توسط آمریکایها هستیم.

وی ادامه داد :  مسئولین  کشور بجای التماس به  امریکا  اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند چرا که ما با وجود جوانان مبتکر و خلاق نیازی به رابطه با دشمنان نداریم و اگر هزینه هایی که برای مذاکرات  پرداخت شد در راستای اشتغالزایی هزینه می شد هم اکنون بیکاری ریشه کن شده بود .

اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان با التماس به تعهدات پایبند نمی شوند  افزود :متاسفانه دولتمردان برجام را عنایتی  ازسوی  خداوند بر ملت ایران می دانند  و دستگاه دیپلماسی نیز  با التماس به دشمنان قصد پایبند نمودن آمریکایها به تعهدات را دارد که این خود سبب گستاخی ودهان کجی بیشتر دشمنان می شود .