اعتراض مردم به استقبال مهمان ناخوانده

فائزه هاشمی رفسنجانی در حمایت از  یک کاندیدای خاص به خرم‌آباد سفرکرده این در حالی است که پیش‌ از این، مسئولان استان خبر سفر وی را تکذیب کرده بودند.

فائزه هاشمی؛ دختر هاشمی رفسنجانی که به دلیل نقش‌آفرینی در فتنه 88 محکوم‌به ممنوعیت فعالیت سیاسی است قرار بود امروز ساعت 17 در سینما ایران واقع در میدان کیو خرم‌آباد سخنرانی کند که با اعتراض مردمی روبرو شد.

تعداد زیادی از مردم از بدو ورود فائزه هاشمی به خرم‌آباد در فرودگاه به حضور این فرد اعتراض کردند و جمعی از مردم نیز با حضور در مقابل مکان سخنرانی به ورود این فرد اعتراض کرده‌اند

مردم معترض با سردادن شعارهای "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر ضد ولایت‌فقیه"، "مرگ بر فائزه"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"،"هاشمی این آخرین پیام است/ حزب‌الله لرستان آماده قیام است"و" مفسد اقتصادی حیا کن/ لرستان را رها کن" اعتراض خود را نشان دادند.

سفر حامی اصلی فتنه 88 در حالی صورت گرفت که مردم انقلابی خرم‌آباد هنوز نقش پر رنگ خانواده هاشمی و بخصوص فائزه هاشمی را در فتنه 88 فراموش نکرده‌اند و این بار  در ایام تبلیغات انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و با هدف ایجاد جو تشنج و ناآرام در لرستان به این خطه سفر کرده که با هوشیاری مردم ناکام ماند.

 

 

 اعتراض مردمی به سفر فاژه به لرستان1

 اعتراض مردمی به سفر فاژه به لرستان2