زمینه‌های توسعه گردشگری در بروجرد تقویت می‌شود

عباس گودرزی ظهر امروز در گردهمایی سمن‌های مردمی محیط‌زیست این شهرستان اظهار داشت: برای حفاظت و حراست از منابع طبیعی و زیستگاه‌های این شهرستان همه دستگاه‌های مجری باید پای‌کار آمده و اعلام آمادگی کنند.

وی با اشاره به روایات اسلامی در خصوص حفاظت از منابع طبیعی عنوان کرد: امر به حفظ منابع طبیعی و تلاش در راستای حراست از محیط‌زیست امربه‌معروف است بنابراین همه دستگاه‌های دولتی و NGO های مردم‌نهاد باید در این راستا تلاش مضاعفی انجام دهند.

منتخب مردم بروجرد در مجلس دهم حضور در سازمان‌های مردم‌نهاد یکی از اولویت‌های کاری خود دانست و افزود: در خط مقدم اقدام و عمل باید مسئولان این شهرستان پیشرو بوده و نباید با تعلق به مناصب مدیریتی خود از انجام اقدامات لازم در خصوص انجام وظایف خود کوتاهی کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان بروجرد به‌منظور رشد و توسعه گردشگری بیان کرد: آب‌وهوای مطبوع و طبیعت کم‌نظیر این منطقه می‌تواند زمینه‌های گردشگری در شهرستان بروجرد را توسعه بخشد.

گودرزی از سازمان‌های مردم‌نهاد خواست با توان و انرژی در راستای یاری‌رساندن به حفاظت از منابع طبیعی بروجرد تلاش کرده و گفت: نمایندگان مجلس نیز هرکجا که لازم باشد با استفاده از ظرفیت‌های موجود خود در راستای به‌کارگیری توان خدمت مدیران کشوری و دعوت از آن‌ها استفاده می‌کنند.

وی با تصریح بر اینکه مدیران کم‌کار باید از کار خود به نفع مردم کنار روند، تصریح کرد: البته مدیران شایسته در این شهرستان باید تکریم و تقدیر شوند اما مدیران ناکارآمد باید با کنار رفتن خود فرصت ایجاد تغییرات در شهر را به دیگر مدیران بدهند.