نمایندگان لرستان در سفر وزیر تعاون حضور ندارند

به نقل از بیان روز،از روزهای گذشته به کرات زمان  سفر وزیر تعاون،رفاه وکار به لرستان اطلاع رسانی شد و پس از تغییرات متعدد این برنامه بالاخره امروز چهارشنبه 30تیرماه برگزار می شود.

"امین بهاروند مدیرکل درمان تامین اجتماعی لرستان در گفتگو با تسنیم در خصوص تشریح برنامه های سفر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لرستان اعلام کرد: پیش‌بینی‌شده تا درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان پلدختر نیز  پنج‌شنبه صبح با حضور وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افتتاح شود اما این احتمال وجود دارد که افتتاح درمانگاه پلدختر نیز فردا عصر پس از افتتاح درمانگاه دلفان انجام شود."

این در حالی که برنامه ریزی متولیان امر در خصوص سفر وزیر به لرستان چندین بار لغو شد و بالاخره علی ربیعی امروز چهارشنبه 30تیرماه به لرستان سفر می کند.

از نکات قابل تامل این سفر ،حذف برنامه حضور وزیر تعاون در شهرستان پلدختر که این اقدام باعث گلایه مندی مردم این منطقه محروم از لرستان شده است.

طبق شنیده جلسات هماهنگی سفر وزیر تعاون به لرستان روزگذشته در استان برگزار شده و هماهنگی های لازم حتی برای چاپ بنرهای خیرمقدم صورت گرفته بود که این برنامه در دقیقه 90حذف شد.

به نظر می رسد که وزرا و مسئولین ارشد دولت تدبیر وامید با آب وهوای گرم میانه خوبی ندارند که در سفرهای خود به لرستان ،شهرستان پلدختر را بازدید قرار نمی کنند.

 شهرستانی که ظرفیت های خوبی برای حضور سرمایه گذار و بخش خصوصی دارد این بار مورد بی مهر عضو هیات دولت قرار می گیرد.

گویا وزیر انتخاب شهرستان های دیگر لرستان را برای سفر به آنها بر اساس مسائل سیاسی به پلدختر ترجیح داده ،گویا پیگیری استیضاح وزیر توسط یکی از نمایندگان لرستان سبب شده که مابقی برنامه های سفر شهرستانی ربیعی به لرستان تغییری پیدا نکند.

سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برنامه ریزی متولیان برگزاری سفر وزیر تعاون به لرستان عنوان کرد:این برنامه که قرار بود در روزهای اخیر اجرا شود در چندین مرحله لغو شد.

وی بیان کرد:نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی به دلیل برگزاری جلسه علنی نمی توانند در این سفر وزیر تعاون،رفاه وکار به لرستان همراهی کنند.

تا ساعاتی دیگر برنامه افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی پلدختر با حضور نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور برگزار می شود.