محموله ۳ میلیارد ریالی قاچاق کالا در استان لرستان توقیف شد

سرهنگ علی احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف یک دستگاه خودرو تریلر دانگ فنگ حامل ماشین لباسشویی و یخچال فریزر قاچاق به ارزش سه میلیارد و 570 میلیون ریال در شهرستان دوره چگنی خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه چنار شهرستان دوره چگنی، در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان کالا در محور عوارضی آزادراه خرم زال، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو تریلر که از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت طی طریق می‌کرد مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از بار خودرو، 66 دستگاه ماشین لباسشویی و 55 دستگاه یخچال فریزر قاچاق کشف کردند؛ بنا بر اعلام کارشناسان ارزش کالای کشف‌شده سه میلیارد و 570 میلیون ریال برآورد شده و در این راستا یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف 595 فقره انواع سرقت در بروجرد

سرهنگ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضایت مردم، عوامل انتظامی این شهرستان در چهار ماه امسال با رصد دقیق جرائم و  استفاده از گشت‌های پنهان موفق به شناسایی و دستگیری 187 نفر سارق خودرو، منزل و متفرقه شدند.

وی افزود: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 595 فقره انواع سرقت شامل  55 دستگاه خودرو  و موتورسیکلت، 153  فقره سرقت لوازم داخل خودرو، 202 فقره منزل، مغازه و اماکن، 45 فقره کیف‌قاپی، جیب‌بری و کش روزنی، 24 فقره احشام و  116 فقره سرقت متفرقه  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: در این راستا مالباختگان شناسایی و مقادیری اموال سرقتی از متهمان کشف شد و سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انهدام باند سرقت منزل در خرم‌آباد

سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در خرم‌آباد پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت  قرار گرفت.

وی افزود: مأموران آگاهی با تحقیقات گسترده  افرادی را که با همدستی یکدیگر به‌صورت شبکه‌ای اقدام به سرقت منزل کردند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به 12  فقره سرقت منزل به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کردند و متهمان  جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

افزایش 97 درصدی کشفیات مواد مخدر در خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی  فرمانده انتظامی خرم‌آباد اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی خرم‌آباد و پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طی امسال تاکنون در مقایسه با سال گذشته کشفیات مواد مخدر 97  درصد افزایش داشته یافته است.

وی افزود: در این راستا هزار و 205  معتاد، 167 خرده‌فروش و یک نفر قاچاقچی سر باند اصلی دستگیر که در زمینهٔ دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر  با افزایش 209 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده‌ایم.