صبر کارگران شهرداری بروجرد لبریز شد

 کارگران شهرداری بروجرد 6 ماه است که حقوقی بابت زحمتی که در طول روز می کشند دریافت نکرده اند، این کارگران کار می کنند اما حقوق ندارند.

 

این کارگران شاید دیگر انگیزه کافی برای کار کردن هم ندارند و ماه به ماه اضافه می شود و از حقوق خبری نیست و تنها وعده های خالی مسئولین را بر سر سفره خانواده می برند.

 

گرچه تا کنون کارگران شهرداری بروجرد تحص ها و اعتراضاتی را حتی با خانواده های خود در مقابل شورای شهر انجام داده اند اما نه کسی صدای آنها را می شوند و نه کسی این تحصن ها را می بیند و هر کسی راه خود را ادامه می دهد.

 

شهرداری بروجرد دو سال است که قرار است وامی را از بانک دریافت کند تا بخشی از مشکلات مالی حل و حداقل حقوق دو ماه از کارگران پرداخت شود اما تا کنون نه وامی دریافت شده و نه حقوقی از کارگران پرداخت شده است.

 

کارگران شهرداری بروجرد هنوز حقوق اسفند سال 94 را دریافت نکرده و در شورا و شهرداری تصمیمی برای رفع مشکلات کارگران نیست.

 

با توجه به همه مشکلات موجود در شهرداری و عدم توانایی شهردار بروجرد برای رفع مشکلات اما تا کنون جلسات مختلفی برگزار و عده ای مخالف استیضاح شهردار بوده اند و پیش بینی می شود که نه تنها مشکلی از مشکلات شهرداری کاسته نمی شود بلکه روز به روز بر مشکلات این نهاد افزوده می شود.

 

"ناصر مرادی" یکی از اعضای شورای شهر بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: صبح امروز کارگران سازمان خدمات موتوری شهرداری بروجرد به دلیل 6 ماه حقوق معوقه قصد داشتند که سازمان را تعطیل کنند اما هفت نفر از نمایندگان انها برای پیگیری و رفع مشکلات به شورا مراجعه کردند.

 

وی اضافه کرد: حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد پرداخت نشده و تعطیلی این سازمان ممکن است مشکلات زیادی را ایجاد کند.

به گفته وی البته در پی اعتراض نماینده های کارگران سازمان خدمات موتوری، بازهم صحبت های تکراری به میان آمد.

 

به گزارش بازتاب بروجرد انگار مشکلات کارگران شهرداری بروجرد تمامی ندارد و تجمعات و اعتراضات هم کاری از پیش نبرده و کسی به فکر حل مشکلات کارگران نیست.